Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 758 záznamů.  začátekpředchozí707 - 716dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Use of social networks in communications with customers
Piala, Martin ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na tematiku marketingu a reklamy na sociálních sítích a na komunikaci se zákazníkem pomocí sociálních sítí. Autor se snaží přiblížit dostupné a používané sociální sítě na trhu v České republice. Charakterizuje internetovou komunikaci pro marketingové účely, porovnává mezilidskou a marketingovou komunikaci. Prezentuje různé možnosti komunikace na sociálních sítích, speciální se zaměřuje na sociální síťFacebook, popisuje různé nástroje k prezentací firmy. Závěr práce je věnován praktickým ukázkám komunikace se zákazníkem přes sociální síť Facebook a autorvyjadřuje své vlastní doporučení získané při komunikaci se zákazníkem.
Nové trendy v internetovém marketingu
Urbanová, Denisa ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se bude zabývat možnostmi využití nejnovějších trendů a nástrojů internetového marketingu v komunikačních aktivitách veřejnoprávní instituce Český rozhlas. Tato práce se bude nejprve zabývat současnými trendy v internetovém marketingu v obecném slova smyslu. Její pozornosti neujdou pojmy související s dynamickým vývojem internetových aplikací jako jsou nová média, sociální sítě, virtuální komunity aj.. a jejich využití pro marketingovou komunikaci. V další části práce bude provedena podrobná analýza a zhodnocení míry využití výše uvedených nástrojů k propagaci a distribuci produktů veřejnoprávní rozhlasové stanice ČRo. Cílem této práce je na základě pečlivě provedené analýzy zhodnotit současné aktivity Českého rozhlasu na úrovni internetového marketingu, případně odhalit jejich rezervy a podat návrh na možná zlepšení či rozšíření těchto aktivit.
Vliv reklamy na děti
Vohralíková, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pilátová, Monika (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejího působení na děti. V současné době. kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potenciálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje aý k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologických jevů. je třeba vědět maximum o formách jejího působení, využívaných technikách a možných dopadech. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretické a praktické. V teoretické části své práce popisuji, co to reklama vlastně je, zkoumám její historii, zmiňuji základní principy komunikace v reklamě a nabízím jeden z pohledů na její úkol v současné společnosti prosperity. Svou pozornost věnuji současným trendům v psychologii reklamy. Podávám přehled o vlivu poznatlů o vnímání, o vztahu pozornosti s reklamou, o vlivu paměti a zapomínání na účinnost reklamy a důležitosti motivace pro tuto oblast. V praktické čáasti se pomocí kvantitativního výzkumu formou ohniskové skupiny snažím najít odpověď na základní otázku (jaký je vliv reklamy na děti), jak se tento vliv mění v závislosti na oslovené věkové kategorii. V této čáasti demonstruji výsledky, které popisují, co děti na reklamě vnímají a jak intenzivně, co prožívají a jak se s jejím působením vyrovnávají.
Politický marketing v USA a nové informační technologie
Marková, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o politickém marketingu a jeho vývoji ve Spojených státech amerických. Analýza je zaměřena na jednu ze styčných ploch politického marketingu, kterou jsou informační technologie. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem lze co nejlépe využít nových informačních technologií pro volební kampaň. Analýza byla prováděna na základě informací o již proběhlých kampaních v USA, u kterých se zaměřuje na výsledný efekt využití informačních technologií. Výsledky dokazují, že úspěch politického marketingu tkví v efektivním způsobu propagace s využitím jednotlivých médií. Každé médium přitom nabízí jiné nástroje a ovlivňuje jiná spektra elektorátu
Sociální sítě v marketingu
Kutíková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Tato práce pojednává o sociálních sítích a jejich využití v marketingu. Cílem práce je po analýze možností využití sociálních sítí v marketingu definovat doporučení pro konkrétní značku. Teoretická část se zabývá definicí marketingu, strategického marketingového procesu a trendy, které je v současnosti ovlivňují. V práci jsou definována sociální média i pojem sociální sítě. Praktická část se zabývá využitelností sociálních sítí v marketingu a jejich přínosy pro značky. Jsou zde popsány praktické aspekty využití nejvýznamnějších sociálních sítí v komerčních komunikacích. Práce obsahuje případovou studii, na které je využití sociálních sítí v marketingu ukázáno v praxi. Na závěr jsou definována doporučení pro tvorbu marketingové strategie konkrétní značky.
Podnikatelský záměr v oblasti českého internetu včetně realizace
Zimák, Radek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce je věnována konkrétnímu podnikatelskému záměru a možnostem propagace firmy na internetu. Teoretická část práce přináší přehled internetových obchodních modelů a dále shrnuje jednotlivé formy propagace, které lze v současnosti na internetu využívat. Popsány jsou výhody a nevýhody bannerové reklamy, kontextové reklamy, email marketingu, marketingu ve vyhledávačích (SEM), sociálních sítí a affiliate marketingu. V závěru teoretické části je uveden způsob, jakým lze měřit efektivitu jednotlivých forem propagace. Praktická část představuje vlastní podnikatelský záměr a jeho obchodní model. Následně jsou popsány konkrétní způsoby propagace, které byly v souvislosti s tímto podnikatelským záměrem realizovány.
Využití Facebooku k propagaci značky
Kotlaba, Josef ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout srozumitelný a ucelený návod, jak pomocí sociální sítě Facebook vytvořit vhodnou a efektivní prezentaci produktu, značky nebo firmy a využít k tomu všechny možnosti, které tato síť nabízí. V první části popíši, jaké prostředky síť Facebook nabízí, ve druhé části se budu věnovat tomu, jak tyto prostředky využít k vytvoření vhodné prezence na Facebooku. Ve třetí části popíši a nabídnu svůj názor na některé existující prezentace firem a značek a v závěrečné části se pak budu věnovat nekalým praktikám a metodám nevyžádané reklamy, které se na Facebooku objevují, popíši je a nabídnu příklady. Při tvorbě práce jsem vycházel z informací dostupných na Facebooku, jeho Nápovědě a stránkách pro vývojáře.
Nové trendy v marketingu
Bartoň, Jaroslav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hejda, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem a možnostmi využití sociálních sítí v marketingu a využitím nově vzniklého fenoménu hromadných slev pro marketingové účely. V teoretické části se práce zabývá popisem těchto marketingových kanálů a nastiňuje možnosti jejich konkrétního použití. Praktická část bakalářské práce zkoumá především spotřebitele, na které jsou tyto kampaně namířeny a jejich vnímání marketingových kampaní za pomoci těchto kanálů. Výzkum mezi spotřebiteli je prováděn analýzou sekundárních dat a sběrem a analýzou primárních dat pomocí dotazníků a hloubkových rozhovorů.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Možnosti internetového marketingu v sociálních sítích
Černovská, Romana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapování problematiky internetového marketingu a možností jeho využití v sociálních sítích, se zaměřením na sociální síť Facebook. Teoretická část se zabývá objasněním pojmů internet a marketing, specifikací marketingu na internetu, jeho možností a podob, úvodem do Webu 2.0 a problematiky sociálních sítí. Praktická část ukáže na konkrétním příkladu firmy možnosti využití internetového marketingu v sociální sítí Facebook včetně jejich hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 758 záznamů.   začátekpředchozí707 - 716dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.