Název:
Využitie sociálnych sietí v komunikácií so zákazníkom
Překlad názvu:
Use of social networks in communications with customers
Autoři:
Piala, Martin ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na tematiku marketingu a reklamy na sociálnych sieťach a na komunikovanie so zákazníkom pomocou sociálnych sietí. Autor sa snaží priblížiť dostupné a používané sociálne siete na trhu v Českej republike. Charakterizuje internetovú komunikáciu pre marketingové účely, porovnáva medziľudskú a marketingovú komunikáciu. Prezentuje rôzne možnosti komunikácie na sociálnych sieťach, špeciálne sa zameriava na sociálnu sieť Facebook, popisuje rôzne nástroje k prezentácií firmy. Záver práce je venovaný praktickým ukážkam komunikácie so zákazníkom cez sociálnu sieť Facebook a autor vyjadruje svoje vlastné odporúčania nadobudnuté pri komunikácií so zákazníkom.Bakalářská práce je zaměřena na tematiku marketingu a reklamy na sociálních sítích a na komunikaci se zákazníkem pomocí sociálních sítí. Autor se snaží přiblížit dostupné a používané sociální sítě na trhu v České republice. Charakterizuje internetovou komunikaci pro marketingové účely, porovnává mezilidskou a marketingovou komunikaci. Prezentuje různé možnosti komunikace na sociálních sítích, speciální se zaměřuje na sociální síťFacebook, popisuje různé nástroje k prezentací firmy. Závěr práce je věnován praktickým ukázkám komunikace se zákazníkem přes sociální síť Facebook a autorvyjadřuje své vlastní doporučení získané při komunikaci se zákazníkem.Bachelor thesis is focused on the theme of marketing and advertising on social networking and communication with customers through social networks. The author tries to make us familiar with all the accessible social networks market in the Czech Republic. He describes the Internet communication for marketing purposes and compares interpersonal and marketing communication. This work presents the different ways of communication on social networks and it focuses mainly the social network Facebook and describes the various tools for business presentations. The conclusion is devoted to practical examples of communication with customers via Facebook, the social network and the author expresses his own recommendations gained by dealing with customers.
Klíčová slova:
Facebook; Google+; Sociální síte; Facebook; Google+; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29316