Název:
Srovnání sociálních sítí: facebook.com a plus.google.com
Překlad názvu:
Comparison of social networks: Facebook and Google Plus
Autoři:
Suchý, Miroslav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce poskytuje ucelené informace o sociálních sítích a zaměřuje se na dvě největší sociální sítě současnosti: Facebook a Google+. Hlavní náplní práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které je provedeno na základě zkoumání sítí z různých úhlů pohledu. Dalším úkolem je nalezení vhodných ukazatelů pro měření kvality a porovnávání sociálních sítí všeobecně. V praktické části je vytvořena reklamní kampaň na každé z porovnávaných sítí a poté vyhodnocena její úspěšnost. Na základě výsledků dosažených v celé práci je nakonec provedeno srovnání vhodnosti obou sítí pro různé subjekty působící na sociálních sítích.This work provides coherent information about social networks and focuses on the two largest social networks in the present: Facebook and Google+. The main content of this work is comparison of these two social networks, which is made on the basis of networks exploration from different perspectives. Another task is to find suitable indicators for measuring and comparing the quality of social networks in general. In the practical part is described advertising campaign created for each of the networks being compared, and then evaluated its success. On the conclusions achieved in the whole work is finally compared the suitability of both networks for the various actors involved in social networks.
Klíčová slova:
Facebook; Google+; Porovnání; Propagace; Sociální sítě; Ukazatele; Comparison; Facebook; Google+; Indicators; Propagation; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29392