National Repository of Grey Literature 79 records found  beginprevious70 - 79  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Analysis of the Supply of Biofood in Community Feeding
PETROVICKÁ, Blanka
Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 6007665806. Je výsledkem vlastního výzkumu zaměřeného na analýzu nabídky biopotravin ve veřejném stravování. Průzkum byl proveden v hlavním městě Praze, bylo dotázáno 52 restauračních zařízení. Většina oslovených restaurací biopotraviny nenakupuje, přesto věří, že mají budoucnost ve stravovacím sektoru.
Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing purposes.
Marketing mix of fitness Spot Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (advisor) ; Šádek, Milan (referee)
The aim of this work is to describe and analyze the marketing mix and marketing activities of the fitness SPORT CENTRUM BUDOKAN with the emphasis on increasing its attractiveness and competitiveness, to identify possible deficiencies and to give a list of recommendations for the owner of the fitness, i.e. to make a proposal of a compact marketing strategy. Based on my own marketing analysis (positional analysis, SWOT analysis, mystery shopping, polling, observation and benchmarking), I have designed my own marketing strategy, which would lead to the established aim.
Customer`s Typology in the Health and Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov Company
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Market segmantation of dog food
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
This diploma thesis deals with marketing segmentation of food for dogs. The market is specified by companies existing on the market, devided into five pricing group. For better understanding of the problem there are mentioned also general principles of dog feeding and researches realized in past. Segments are revealed on basis of one segmentation criteria, other possible views are just briefly mentioned. Marketing strategy is suggested for three chosen target groups.
Typologies of Palladium Customers
Švejd, Michal ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Stěžejní částí diplomové práce je vlastní marketingové šetření, které proběhlo v nákupním centru Palladium za asistence společnosti Property Value Solutions, s.r.o., která na výzkum dohlížela a má velký zájem na vyhodnocení výsledků, které budou prezentovány managementu Palladia.
Men and women in advertisement
Juráň, Michal ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Koplíková, Dana (referee)
This study/essay is engaged in display of men and women in advertisement, common stereotypes, symbolism, genders. Slightly describing essential theory and knowledge of this problem in the first chapter. The aim of this dissertation is analysis and evaluation of results acquired by electronic interviews on the topic of displaying men and women in advertisement and also summarized content analysis of tv commercials in light of picturing/portraying men and women in advertisement.
Cultural symbols in advertising
Jelínková, Linda ; Koudelka, Jan (advisor) ; Pirožek, Petr (referee)
Diplomová práce se zabývá výzkumem symboliky v reklamě z pohledu spotřebitelů. Jako nástroje marketingového výzkumu je použito dotazníkového šetření. Ve druhé části je provedena obsahová analýza placené inzerce časopisů National Geographic a Elle. V závěrečné fázi jsou tato dvě šetření navzájem konfrontována a jsou mezi nimi hledány případné souvislosti.
Analýza postavení orientačního běhu v České republice
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (advisor) ; Král, Pavel (referee)
V první části práce je zpracován přehled postupů, technik a metod, které se dají při marketingové analýze uplatnit. V další části je zdůvodněn výběr použitých metod a popsán provedený marketingový průzkum. Závěrečná část obsahuje shrnutí výsledků a hlavní závěry a doporučení.
Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping
Lehovcová, Jana ; Malý, Václav (advisor) ; Švagrová, Gabriela (referee)
Spojením oblastí marketingového výzkumu a analýzy spokojenosti klientů v bankovním sektoru vznikla práce se jménem "Analýza bankovních služeb pomocí metody mystery shopping". Práce je spojením teoretického úvodu a praktické části rozdělěné do dvou oblastí, jimiž jsou dotazování bankovních klientů a mystery shopping provedený na pobočkách bank. Cílem práce je zjistění míst nižší spokojenosti bankovních klientů a navrhnutí opatření vedoucích k zvýšení této spokojenosti.

National Repository of Grey Literature : 79 records found   beginprevious70 - 79  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.