Original title:
Analýza respondentů ve výzkumu agentury Median (pracovní název)
Translated title:
Analysis of Respondents in MML Research of Agentura Median
Authors:
Bohatá, Eva ; Bártová, Hilda (advisor) ; Černá, Jitka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat respondenty ve výzkumu Market@Media@Lifestyle, který prováděla agentura Median. Práce zkoumá rozdíly mezi respondenty vyplňující dotazník na internetu a v papírové podobě. V závěru jsou zjištěné informace shrnuty a navrženy doporučení pro další využití dat, zejména pro marketingové účely.Target of this dissertation thesis is analyze the respondents in the research Market@Media@Lifestyle, which conducted the Median agency. This work examines the differences between respondents completing the questionnaire thru the internet or paper form. There you can find the information summarized and proposed recommendations for next data use in future in the end of examines, especially for marketing purposes.
Keywords:
Interrogation; Marketing research; Respondent; dotazování; marketingový výzkum; respondent
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/20879