Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí7 - 16další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Market Entry Strategy of Company into Slovak Market
Kniš, Leo ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the topic, how one of the world’s leading sports betting and gaming group can cope with legislative change on the Slovak gambling market. The theoretical part of the thesis contains a review of Market Entry Strategies. Conducted analyses are used to determine the main objective of the thesis, which is to propose possible Market Entry for the company.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Hajtmar, Adam ; Kováč, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování business plánu pro uvedení výrobku na trh. Jedná se o robotické zařízení na údržbu jednonákolkových kolejnicových drah. Zařízení bude uváděno na český trh společností, která bude za tímto účelem nově založena. Bussines plán bude podložen zkušenostmi ze samotného výzkumu stroje a dále příslušnými analýzami. Plán je tedy zaměřen na to, jak společnosti zajistit úspěšný vstup na český trh.
Aspen Aerogels: Internationalization of Nanotechnology-based Insulation Materials
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main objective of this diploma thesis is to analyse and evaluate the market potential in Southeastern Europe and evaluate the opportunity for Aspen Aerogels to expand in this region. Aspen Aerogels develops and manufactures advanced nanotechnology materials, known as aerogels which have unique insulation properties. This American company has had its sales offices in Western Europe and now sees the potential in the Balkan region. First part of the paper is going to be focused on the theoretical background which includes marketing concepts, models, and internationalization theories. In the second part the practical analyses are going to be examined and finally the overall evaluation of Balkan market potential and author’s recommendation is going to be assessed.
Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Svobodová, Martina ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro český podnik vstupující na španělský trh s kosmetickými produkty a doplňky stravy. Teoretická část vysvětluje základní pojmy pro pochopení problematiky. Analytická část se věnuje zhodnocení současného stavu podniku a trhu, na který podnik vstupuje. Na základě získaných výsledků je v návrhové části představena marketingová strategie.
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Hajtmar, Adam ; Kováč, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování business plánu pro uvedení výrobku na trh. Jedná se o robotické zařízení na údržbu jednonákolkových kolejnicových drah. Zařízení bude uváděno na český trh společností, která bude za tímto účelem nově založena. Bussines plán bude podložen zkušenostmi ze samotného výzkumu stroje a dále příslušnými analýzami. Plán je tedy zaměřen na to, jak společnosti zajistit úspěšný vstup na český trh.
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Hajtmar, Adam ; Kováč, Michal (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování business plánu pro uvedení výrobku na trh. Jedná se o robotické zařízení na údržbu jednonákolkových kolejnicových drah. Zařízení bude uváděno na český trh společností, která bude za tímto účelem nově založena. Bussines plán bude podložen zkušenostmi ze samotného výzkumu stroje a dále příslušnými analýzami. Plán je tedy zaměřen na to, jak společnosti zajistit úspěšný vstup na český trh.
Market Entry Strategy of Company into Slovak Market
Kniš, Leo ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
This thesis deals with the topic, how one of the world’s leading sports betting and gaming group can cope with legislative change on the Slovak gambling market. The theoretical part of the thesis contains a review of Market Entry Strategies. Conducted analyses are used to determine the main objective of the thesis, which is to propose possible Market Entry for the company.
Strategy for the Expansion of Chosen Company
Fridrichová, Veronika ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Aim of the diploma thesis is to choose a suitable strategy for expansion of the selected company. The chosen company based in Brno develops web content management software. The strategy is made based on analyses of external environment – potential market for entry, analyses of internal environment of the company and its financial analysis. The last part of the thesis consists of suggestions and proposed solutions.
Entry of Czech company on Chinese bio and nanotechnogy market
Ostrihoň, Adam ; Vlčková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Cieľom tejto práce je identifikovať najvhodnejšiu metódu vstupu pre českú firmu na čínsky trh s bio a nanotechnológiami a zhodnotiť sektor bio a nanotechnológii v Číne. Cieľ práce bude dosiahnutý pomocou analýzy, syntézy a zberu dát z dostupných zdrojov vrátane informácii poskytnutých od členov bio a nanotechnologickej firmy Nafigate, ktorá sa sama na čínsky trh rozhodla vstúpiť v roku 2011. Práca sa delí na tri kapitoly. Prvá kapitola práce definuje bio a nanotechnológie a zaoberá sa ich vývojom vo svete a v Číne. Druhá kapitola sa venuje analýze čínskeho trhu a podmienkam vstupu zahraničnej spoločnosti. Tretia kapitola opisuje skúsenosti firmy Nafigate so vstupom na čínsky trh s bio a nanotechnológiami a v závere kapitoly nájdeme odporúčania pre vstup na tento trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí7 - 16další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.