Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6,899 záznamů.  začátekpředchozí6890 - 6899  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.31 vteřin. 

Centrum volnočasových aktivit Brno-Brněnská přehrada
Novotný, Lukáš ; Velek, Jan (oponent) ; Dulenčín, Juraj (vedoucí práce)
Navržený objekt centra volnočasových aktivit veslařský klub Vlnovec je situován do jižní části Brněnské přehrady mezi částí Rakovec a Kozí horka. Objekt stojí na sávajícím pozemku tělovýchovné jednoty Lodních sportů Brno s čp. 1236. Idea objektu spočívá v lodi plující pevninou, jehož plachty vypadají jako vlny. Objekt má v nadzemních podlažích navrženo ubytování studentů. V suterénu je navržena restaurace a administrativní zázemí propojené s terasou. V podzemních podlažích jsou šatny, sportoviště, kuchyň a v posledním podzemním podlaží jsou veslařské bazény s loděnicemi propojené s terénem. Na východní straně se nachází dřevěný rošt tribuny. Komunikace kolem objektu jsou navrženy s ohledem na jednoduchost a funkci.

Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.

Výroba dámské konfekce
Krček, Jan ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Studie „VÝROBA DÁMSKÉ KONFEKCE“ zpracovává nový výrobní objekt pro oděvní značku CHANEL v městské části Brno-Židenice, konkrétně využívá území „brownfields“ v ulici Rokytova v těsné blízkosti lesoparku Akátky a městského hřbitova. Stavba se snaží citlivě začlenit do svažitého terénu parcely a plně využít její potenciál. Stavba je řešena jako dvoupodlažní a skládá ze třech základních hmot, v první se nachází administrativa, sociálně hygienické prostory a strojovny, v dalších dvou tvořící 2NP se nachází sklady, odpočinkové a stravovací prostory a samotná výrobní hala. Tyto tři základní hmoty vytváří decentní, elegantní celek obdobně jako to dělá značka CHANEL v oděvním průmyslu. K budově vede jedna hlavní přístupová komunikace z ulice Údolíček, na níž je navázána obslužná komunikace vedoucí ke skladům a také zpevněné parkovací plochy.

Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Králová, Markéta ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky cestovní kanceláře Mayer & Crocus. Nejdříve jsou zde vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře, poté její funkce a produkt a následně podmínky pro získání koncese. Dále jsou popsány prostředky komunikace cestovní kanceláře se zákazníkem, cenová politika a faktory ovlivňující nabídku cestovní kanceláře. V praktické části je představena cestovní kancelář Mayer & Crocus a podrobně rozebrána její nabídka dle následujících kritérií: typu, destinace, dopravního prostředku, formy a rozsahu stravovacích služeb, kategorie ubytovacího zařízení a cílového zákazníka. Zmíněny jsou prostředky komunikace této cestovní kanceláře s cílovými zákazníky a vyhodnocení anketních lístků za sezónu 2010. V závěrečné části je za pomoci SWOT analýzy zhodnocena nabídka cestovní kanceláře Mayer & Crocus.

Ubytovací objekt lázní
Babinec, Ondřej ; Hubáček,, Petr (oponent) ; Hubáčková, Blažena (vedoucí práce)
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ FAKULTA STAVEBNÍ ÚSTAV POZEMNÍHO STAVITELSTVÍ Název: Ubytovací objekt lázní Autor: Ondřej Babinec Vedoucí práce: Ing. Arch. Blažena Hubáčková, Ph.D Počet výkresů: 20 Počet příloh: 11 Klíčová slova: Modulární architektura, rekreační objekt, lázně, ubytování Předmětem řešení bakalářské práce je návrh rozšíření stávajícího lázeňského areálu dle zadání obce Skalka u Prostějova. Zásadním prvkem k návrhu objektu byl problematický terén stavební parcely – severní svah. V zadání byly dány provozy, které má objekt obsahovat: wellness, fitness, ubytování a stravování. Bakalářská práce se zabývá řešením objektu sestaveného z kontejnerových modulů, v průběhu práce probíhala komunikace s výrobcem těchto modulů – KOMA MODULAR CONSTRUCTION.

Rozšířená péče porodní asistentky v poskytování masáží novorozencům na oddělení šestinedělí v Nemocnici Strakonice, a.s. a kojencům v domácím prostředí.
VAČKÁŘOVÁ, Iva
Většina dnešních matek se snaží pečovat o své dítě s tím nejlepším vědomím a svědomím. Cesta stát se ?dokonalou matkou? často vede přes velké množství informací. A tak se zapomíná na přirozený a nejzákladnější projev komunikace se svým dítětem, a tím je dotek. Pomocí doteků může matka vycítit, co její dítě trápí, co potřebuje, jak se cítí a co prožívá. V dřívější době byla masáž dítěte běžnou mateřskou péčí, která se předávala z generace na generaci. Ženy ke svým dětem přistupovaly přirozeně a s nadhledem. Kam se poděla v dnešní době ta přirozenost a nadhled? Dalo by se říct mateřský instinkt? Cílem práce bylo ověřit, zda jsou pro matky získané informace o masáži dětí a kojenců přínosné. Zda dokážou využít získané poznatky již během hospitalizace i v domácím prostředí. Ověřovala jsem, zda očekávané přínosy masáží dětí byly naplněny. Dále jsem zjišťovala, zda edukace matek o masáži dětí a kojenců je během pobytu v porodnici dostačující pro správné provádění masáží matkou v domácím prostředí. Na dané cíle byly stanoveny hypotézy a výzkumné otázky. První hypotéza: Pro matky jsou získané informace o masáži dětí a kojenců přínosem. Druhá hypotéza: Matky mají zájem provádět masáže fyziologického novorozence osobně na oddělení šestinedělí. Třetí hypotéza: Z pohledu matek je nejvíce očekávaným přínosem masáží fyziologických novorozenců navození relaxace a pohody. Čtvrtá hypotéza: Matky mají zájem provádět masáže i v domácím prostředí. Pátá hypotéza: Z pohledu matek je nejvíce dosaženým přínosem masáže dítěte v domácím prostředí navození relaxace a pohody. Výzkumná otázka 1. Jakým způsobem provádějí matky masáže dětí v domácím prostředí? Výzkumná otázka 2: Jaký je reálný přínos masáží kojence z pohledu matek. V bakalářské práci byl zvolen kvantitativní výzkum kombinovaný s kvalitativním výzkumem. Při kvantitativním šetření během hospitalizace byla ke sběru dat použita anonymní anketa. Anketa byla rozdána matkám, které jsem v průběhu hospitalizace na oddělení šestinedělí v Nemocnici Strakonice, a.s. seznámila s metodou masáže dětí a kojenců a následně provedla masáž u jejich dítěte. Výsledky byly zpracovány do jednotlivých grafů. Navazující kvantitativní šetření probíhalo formou elektronické ankety. Elektronickou anketou jsem v průběhu 3-4 týdnů po propuštění do domácího prostředí oslovila stejné respondentky, které se zúčastnily předchozího šetření. Výsledky byly zpracovány do jednotlivých grafů a tabulek. U matek v domácím prostředí jsem ke sběru dat využila nestandardizovaný rozhovor. Výsledky byly zpracovány do jednotlivých rozhovorů a pozorovacích archů. Výzkumným souborem kvantitativního výzkumného šetření během hospitalizace byly matky na oddělení šestinedělí v Nemocnici Strakonice a.s., které jsem seznámila s metodou masáže dětí a kojenců a následně provedla masáž u jejich dítěte. Celkový počet anonymních anket byl 50, z toho se 5 anket nevrátilo. Celkový počet respondentek byl tedy 45, návratnost byla 90 %. Výzkumný soubor pro konečné zpracování byl 45 respondentek (100 %). Od otázky č. 6 se skutečný počet zájemců o masáže zredukoval na 35 respondentek (100 %). Navazujícím výzkumným souborem v domácím prostředí byly stejné respondentky, které se účastnily prvního šetření. Z celkového počtu 50 respondentek, vyplnilo elektronickou anketu 39 respondentek, návratnost byla 78 %. Výzkumný soubor pro konečné zpracování byl 39 respondentů (100 %). Od otázky č. 1 se počet respondentek, které prováděly masáže kojenců v domácím prostředí, zredukoval na 32 respondentek (100 %). Pro kvalitativní výzkum byly vybrány 3 matky, které rodily v Nemocnici Strakonice, a.s. Stanovené cíle práce byly splněny. Hypotézy, které byly na cíle práce postavené, byly potvrzeny či nepotvrzeny výsledky výzkumného šetření. Výzkumné otázky byly splněny podklady výzkumného šetření.

Vazba dětí k dospělé pečující osobě v dětském domově - analýza situace a možností
Esterková, Manuela ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
Základní otázkou, na kterou tato práce hledá odpověď, je, jaké jsou možnosti posilování vztahové vazby mezi dítětem ve věku 9. - 18. měsíců a pečující osobou v ústavním zařízení. A to především na straně sestry. Práce se také snaží zmapovat vnější podmínky ovlivňující formování této vazby. Pro porozumění tématu byly vybrány teoretické poznatky z vývojové psychologie, teorie vztahové vazby a z prostředí a systému ústavní péče v ČR. K dosažení nalezení odpovědí na otázky nejsilnějších činitelů vazebného chování a rozdílů při navazování vztahové vazby dítěte s různými osobami z pečujícího personálu byla použita metoda otevřeného zúčastněného pozorování interakce dítě - pečující osoba při specifických činnostech krmení a koupání. Informace o vnějších faktorech ovlivňujících vazebné chování a možnostech posilování vztahové vazby byly získány prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s pečujícím personálem a vedením zařízení, jež byly následně vyhodnoceny metodou kvantitativní analýzy. Pozorované události krmení a koupání byly kategorizovány do jednotlivých prvků vazebného chování (na straně dítěte: vizuální pozornost, vokalizace, úsměv a vztahování rukou k pečující osobě; na straně personálu: verbální komunikace, oční kontakt a proximita). Zároveň se u pečujících osob sledovala jejich jemnocitná reaktivita a...

Porovnání specifiky ruských a českých jazykových prostředků reklamních textů s ohledem na genderové aspekty
Steiningerová, Alena ; Loikova-Nasenko, Tatiana (vedoucí práce) ; Lendělová, Věra (oponent)
V současné době jsou v médiích vedeny četné diskuse na téma diskriminace žen v evropské společnosti. Jazyk jako sociální jev je jedním z nástrojů diskriminace, a proto je cílem této práce zmapovat a zároveň také porovnat produkty ruských a českých textů komerční reklamy z hlediska genderových aspektů. Pro dosažení tohoto cíle je nutné prozkoumat různé roviny jazyka: fonetickou, morfologickou, slovotvornou a lexikální a syntaktickou. Teoretickými východisky pro tuto práci budou knihy o genderové problematice J. Valdrové "Gender a společnost", J. Cvikové a kol. "Žena nie je tovar" a knihy o reklamě S. Čmejrkové "Reklama v češtině, čeština v reklamě" a Z. Křížka a I. Crhy "Jak psát reklamní text". V úvodní části se budeme věnovat obecné charakteristice fenoménu reklamy, jakožto jevu každodenního života. "Na reklamu je třeba nahlížet jako na formu masové komunikace, společenský instrument" . Z hlediska teorie komunikace je to "sémiotický komplexní proces, na němž se prostřednictvím různých kanálů a médií podílejí různé komunikační systémy jako je jazyk, obraz, hudba" a přitom se při tvorbě reklamy používají symboly nacházející se mimo konkrétní reklamní sdělení a odvádějící nás do určitého kulturního kontextu. Proto je možné hovořit i o intertextualitě reklamy. Příkladem intertextuality neboli mezitextového...

Strategická analýza nestátního zdravotnického zařízení se zaměřením na marketingovou strategii
Lebeda, Stanislav ; Jankůj, Miroslav (vedoucí práce) ; Střítecký, Rudolf (oponent)
V teoretické části představím strategické analýzy potřebné pro strategické řízení společnosti a teoretické aspekty marketingové komunikace včetně marketingové mixu. Cílem praktické části je provedení strategické analýzy Evropského stomatologického centra s.r.o. v Praze a analýza jeho marketingových aktivit a návrh zlepšení jak strategického řízení, tak marketingových aktivit.

Interní komunikace ve Skupině ČSOB
Skálová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vnitropodnikové komunikace neboli interní komunikace. Na teoretická východiska navazuje praktická část zabývající se interní komunikací ve Skupině ČSOB. Po zmapování komunikačních toků následují návrhy na možná řešení, která by mohla komunikaci uvnitř Skupiny ČSOB zlepšit.