Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aquapark Brno
Krček, Jan ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce Aquapark Brno přímo navazuje na předcházející specializovaný ateliér „Sportovní centrum Za Lužánkami Brno“. Tento atelier řešil celkovou koncepci a architektonicko-urbanistickou studii tohoto území s důrazem na sport, rekreaci a relaxaci. Na řešeném území tak v jeho jižní části vznikla zóna převážně profesionálního sportu, kde jsou na nově vytvořené terase/platformě vybudovány objekty fotbalového a hokejového stadionu. Tyto stadiony jsou umístěné přibližně ve stejných místech jako jejich dnes nevyhovující (fotbalový) nebo již neexistující (hokejový) předchůdci. Terasa/platforma, pod kterou je umístěno parkování, dále pokračuje a za nově rozšířeným hotelem Boby navazuje zóna rekreačního sportu se zpracovávaným Aquaparkem a venkovními sportovišti nacházejícími se za stávající budovou OC Tesco. Severně je vybudován nový park tvořící rekreačně-relaxační zónu na území tzv. Planýrky. Aquaparku dominuje stávající budova padesátimetrového bazénu, postaveného v roce 1979 podle projektu Ing. Arch. Otakara Oplatka. Tento objekt však již dále nevyhovuje požadavkům dnešních návštěvníků ani sportovců. Ke stávajícímu objektu je tak na místě dnešní posilovny přistavěna nová budova obsahující pětadvacetimetrový a výukový bazén i se zázemím. Je zde tak vytvořen (oddělitelný) čistě plavecký areál, který může sloužit jak rekreačním plavcům, tak výuce nebo profesionálnímu plavání i s možností konání závodů. Na nový objekt plaveckého a výukového bazénu navazuje směrem na východ budova zastřešeného Aquaparku částečně schovaná pod pobytovými terasami a odpočinkovými plochami. Tyto tři průchozí, avšak vzájemně oddělitelné objekty spolu s platformou vymezují oblast venkovního areálu aquaparku. Ten je tak zároveň odizolován od hlučné ulice Sportovní, zároveň má však dostatečný přísun slunečního světla. V místech původního dětského bazénku a rozšířením do míst dnešního parčíku (v předprostoru plaveckého bazénu) vzniká prostor pro welness a posilovnu.
Jazyk pro řízení 2D her
Krček, Jan ; Děcký, Martin (oponent) ; Bednárek, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem programovacího jazyka pro řízení tahových i real-time her s logickými či simulačními prvky, implementací překladače, komponenty běhové podpory a grafického uživatelského rozhraní, které slouží jak pro vývoj her, tak pro jejich běh a ladění. Navrhovaný jazyk je určen pro popis systémů žijících a vzájemně se ovlivňujících objektů. Důraz je kladen na snadnou rozšiřitelnost, také na jednoduchost a bezpečnost. Jazyk obsahuje například vícenásobnou dědičnost, zprávy nebo speciální typ pro množiny. Primárním výstupem kompilace je zdrojový kód jazyka C++.
Výroba dámské konfekce
Krček, Jan ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Studie „VÝROBA DÁMSKÉ KONFEKCE“ zpracovává nový výrobní objekt pro oděvní značku CHANEL v městské části Brno-Židenice, konkrétně využívá území „brownfields“ v ulici Rokytova v těsné blízkosti lesoparku Akátky a městského hřbitova. Stavba se snaží citlivě začlenit do svažitého terénu parcely a plně využít její potenciál. Stavba je řešena jako dvoupodlažní a skládá ze třech základních hmot, v první se nachází administrativa, sociálně hygienické prostory a strojovny, v dalších dvou tvořící 2NP se nachází sklady, odpočinkové a stravovací prostory a samotná výrobní hala. Tyto tři základní hmoty vytváří decentní, elegantní celek obdobně jako to dělá značka CHANEL v oděvním průmyslu. K budově vede jedna hlavní přístupová komunikace z ulice Údolíček, na níž je navázána obslužná komunikace vedoucí ke skladům a také zpevněné parkovací plochy.
Zvuk a pohyb v pantomimě
Krček, Jan ; Platz, Josef (vedoucí práce) ; Halaš, Adam (oponent)
Hudba a zvuky dokážou v některých audiovizuálních a rozhlasových uměleckých dílech zvýšit jejich hodnotu, ale naopak při nevhodném výběru a kompozici mohou dílo jemně narušit. Ve své práci shrnuji své zkušenosti a poznatky experimentátorů z minulosti i současnosti v oblasti zvuku, spojeného s vizuální akcí, ať už jde o tanec, drama, či film. Nejvíce se však věnuji zpracování a vhodnému výběru zvukové složky v nonverbálním divadle včetně metod používání zvuků v historických etapách divadla a mimu. K dosud používaným zvukovým prostředkům zvlášť sleduji zvuky, které si mim vyrábí vlastním hlasem, nebo si pomáhá moderní záznamovou technikou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.