Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí673 - 682dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix knižního e-shopu
Balašová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem knižního e-shopu. Cílem práce je zhodnotit na základě analýzy konkurence možnosti umístění e-shopu na trhu, dále navrhnout, jaké nástroje komunikační politiky jsou pro takový obchod vhodné a v neposlední řadě doporučit, jakou cenovou strategii by bylo příhodné zvolit. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny nástroje internetového marketingu a v praktické části jsou pak tyto nástroje analyzovány z hlediska vhodnosti využití v tomto konkrétním případě.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Elektronické platební systémy ve východní Evropě
Achatov, Igor ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce analyzuje trh elektronických platebních systémů (EPS) zemí východní Evropy. Cílem práce je provést rozbor důležitých a v současnosti nejpopulárnějších elektronických platebních systémů v Rusku, Bělorusku, Ukrajině, Lotyšsku, Litvě a Estonsku. Poskytnout zájemci přehled všech nabízených technických, finančních a jiných možností těchto systémů. Vypracovat srovnatelné charakteristiky analyzovaných systémů a sestavit doporučení a pomocné instrukce pro realizaci uživatelských nebo obchodnických řešení. Dalším cílem je provést rozbor bezpečnostních technologií používaných v dnešních EPS, včetně řešení souvisejících problémů a snížení rizik, a poskytnout patřičné reference a doporučení. Práce se dělí na tři části: první se věnuje analýze EPS Ruska, rozebírá historii rozvoje EPS a perspektivy ruského trhu platebních systémů, a dále se zaměřuje na detailní rozbor současných nejpopulárnějších EPS v Rusku; druhá část je věnována analýze trhů EPS Ukrajiny, Běloruska, Lotyšska, Litvy a Estonska; ve třetí části se porovnávají všechny analyzované systémy z hlediska spolehlivosti pomocí různých kritérií a charakteristik. V závěrečné části práce je rovněž rozebrána problematika bezpečnosti EPS a uvedeny metody a způsoby řešení bezpečnostních problémů. Poskytovaná informace může být užitečná pro uživatele a zákazníky elektronických platebních systémů, pro obchodníky, kteří mají v úmyslu obchodovat za použití elektronických platebních systémů ve východní Evropě, vývojáře a web programátory. Výsledky a rekomandace práce lze využít pro další analytické, statistické a jiné účely.
Analýza trhu e-commerce produktů v České republice
Holík, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu e-commerce produkt v České republice z pohledu uživatele i podnikatele jako podporu při podnikání. Bakalářská práce je rozdělena na tři hlavní části. První je zaměřena na detailní popis hlavních segmentů e-commerce. Další popisuje funkce jednotlivch technologií a jejich prováznost, praktické využití a jejich výhody a nevýhody. Poslední část je shrnutí a interpretace výsledků k jednotlivým částem včetně jeho pohledu a vyjádření k současné situaci.
Analýza specializovaného internetového obchodu
JAROŠ, Dalibor
Tato práce analyzuje specializovaný internetový obchod, jeho přípravu po stránce technické i obchodní, jeho vstup na trh, první marketingové aktivity, jejich korekce a zhodnocuje celkovou ekonomickou stránku projektu.
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu
DONÁTOVÁ, Petra
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením na ochranu spotřebitele. Teoretickou část doplňuje část praktická v podobě výzkumu, který byl proveden jak na straně spotřebitelů, tak na straně internetových obchodů s cílem analyzovat již zmiňované problémy. Na základě výsledků výzkumu byly vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení současného stavu v oblasti internetových obchodů.
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
PŮR, Radoslav
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.
Posílení efektivity projektu internetového obchodu
NOVOTNÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je posílení konkurenceschopnosti firmy iProdukční s.r.o prostřednictvím aplikace marketingových strategií a prezentace výsledků přizpůsobením webových stránek. Firma provozuje interaktivní portál aukce.mimiweb.cz.
Logistika v internetovém obchodě
FEKETE, Daniel
Diplomová práce se zabývá analýzou logistického a distribučního řetězce firmy Amway Corporation, která vyrábí a distribuuje své výrobky téměř po celém světě pomocí multilevel marketingu, přímého prodeje a nově pomocí internetového obchodu. Uvedením analýzy systému výroby a struktury výrobků poukazuje na výjimečnost této firmy v postavení na trhu. Uvádí způsoby a výhody spolupráce s firmou, marketingový plán a výpočet odměn pro distributory. Konkurenceschopnost výrobků dokládá cenovým porovnáním produktů podobných užitných vlastností. Z praktické části vyplývá pro distributory možnost vybudovat si vlastní svobodné podnikání a pro spotřebitele výhodnost využití služeb distributorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí673 - 682dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.