Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 704 záznamů.  začátekpředchozí673 - 682dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Internetový marketing
ČERNÁ, Jana
Tématem diplomové práce je "Internetový marketing". Cílem práce je analyzovat současné využívané nástroje internetového marketingu ve vybraném internetovém obchodě. Na základě analýzy jsem poté navrhla vhodná řešení na zvýšení efektivity internetového marketingu. Analýzu jsem provedla v internetovém obchodě levne-boty.cz, který se zabývá prodejem obuvi na sport a volný čas. V teoretické části se zabývám marketingem a jeho vztahem k internetu, internetovým marketingem a jeho nástroji, které tvoří marketingový a komunikační mix. Dále jsem popsala legislativu upravující fungování internetového obchodu. V praktické části jsem provedla analýzy internetového obchodu levne-boty.cz. Popsala jsem zde společnost a její fungování, cílovou skupinu zákazníků, konkurenci, marketingový mix, reklamu a public relations, návštěvnost atd. Také jsem vyhodnotila návratnosti investic do konkrétní reklamní kampaně.
Spotřebitelské smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu
DONÁTOVÁ, Petra
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním české a slovenské legislativy upravující problematiku internetových obchodů. Práce dále popisuje nejčastější problémy, které vznikají při této formě nákupu a prodeje se zaměřením na ochranu spotřebitele. Teoretickou část doplňuje část praktická v podobě výzkumu, který byl proveden jak na straně spotřebitelů, tak na straně internetových obchodů s cílem analyzovat již zmiňované problémy. Na základě výsledků výzkumu byly vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení současného stavu v oblasti internetových obchodů.
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
PŮR, Radoslav
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a výběr technik využitelných pro sběr informací, podle kterých jsem analyzoval současnou situaci a možnosti projektu dané společnosti. Závěr diplomové práce nabízí ucelený přehled pro danou společnost pro realizovaný projekt Salón Umění z pohledu moderního marketingu.
Posílení efektivity projektu internetového obchodu
NOVOTNÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je posílení konkurenceschopnosti firmy iProdukční s.r.o prostřednictvím aplikace marketingových strategií a prezentace výsledků přizpůsobením webových stránek. Firma provozuje interaktivní portál aukce.mimiweb.cz.
Logistika v internetovém obchodě
FEKETE, Daniel
Diplomová práce se zabývá analýzou logistického a distribučního řetězce firmy Amway Corporation, která vyrábí a distribuuje své výrobky téměř po celém světě pomocí multilevel marketingu, přímého prodeje a nově pomocí internetového obchodu. Uvedením analýzy systému výroby a struktury výrobků poukazuje na výjimečnost této firmy v postavení na trhu. Uvádí způsoby a výhody spolupráce s firmou, marketingový plán a výpočet odměn pro distributory. Konkurenceschopnost výrobků dokládá cenovým porovnáním produktů podobných užitných vlastností. Z praktické části vyplývá pro distributory možnost vybudovat si vlastní svobodné podnikání a pro spotřebitele výhodnost využití služeb distributorů.
Charakteristiky ve webdesignu - analýza rozvržení stránek v e-shopech v ČR
Novák, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
V dnešní době informačního věku význam internetu neustále narůstá. Krom toho, že je internet bezedným zdrojem informací a téměř neomezeným komunikačním kanálem, je i mocným prostředkem k dosažení zisku. Tohoto potencionálu jsou si mnozí vědomi, a proto na internetu a webu založili své podnikání, či rozšířili své služby do této dimenze. Důsledkem je samozřejmě prudký nárůst konkurence v oblasti e-commerce. Společnosti se všemi možnými způsoby snaží zaujmout zákazníka. Proto lze v poslední době v oblasti návrhu a tvorby webu sledovat jisté tendence zaměřené na potřeby a pohodlí uživatele. Tato práce je věnována jedné významné části návrhu webu. A to sice layoutu, tedy rozvržení stránky a rozmístění jejích základních prvků. Práce obsahuje teoretickou část, popisující charakteristiky layoutu webové stránky, a praktickou část, která je věnována analýze layoutu internetových obchodů v ČR.
Navigace v e-shopech v České republice
Míka, Filip ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Práce si klade za cíl vyhodnotit stav webové navigace z hlediska webdesignu na vybraném vzorku internetových obchodů v České republice. Výzkum je dosažen stanovením metodiky, která definuje: šetřený vzorek internetových obchodů, šetřené typy navigací a zkoumané kvalitativní charakteristiky spjaté s designem webové navigace. Dle stanovaných kritérií je prezentováno vyhodnocení stavu včetně shrnutí nejdůležitějších poznatků formou autorova doporučení. Práce je rozdělena do čtyř celků. První kapitola přináší úvod do webové navigace a stanovuje filosofii, jakou je k práci přistupováno. Následuje teoretické pojednání o navigačním systému a designových charakteristikách, které je výchozí informační základnou pro třetí část stanovující metodiku kvalitativních charakteristik spjatých s designem navigace, které jsou v závěrečném oddílu na vybraném vzorku vyhodnoceny.
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.
Project Management v E-business projektech
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.
Analýza logistických procesů v prostředí elektronického obchodu ve firmě Mechanik s.r.o.
Slepička, Jiří ; Novotný, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu společnosti Mechanik s.r.o. a jejích logistických procesů, probíhajících v prostředí elektronického obchodu. Dále budou zhodnoceny logistické procesy, které jsou spjaty s koloběhem zboží a navrhnu vhodné změny, jenž povedou k celkovému zefektivnění logistického řetězce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 704 záznamů.   začátekpředchozí673 - 682dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.