Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pekáren Paul na českém trhu
Křivová, Petra ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato bakalářská práce je členěná do čtyř částí. První kapitola se zabývá teoretickým vysvětlením pojmu marketing a jeho koncepcí. Druhá kapitola je věnována problematice marketingového plánování. Obsahuje a vysvětluje hlavní nástroje marketingového plánování. Těmi jsou především stanovení cíle a poslání podniku, SWOT analýza a segmentace, targeting a positioning. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingový mix a uvádí definice jeho částí. Čtvrtá kapitola je zaměřena na pekárnu PAUL a aplikování části teoretické do praxe.
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.
Marketing ve zdravotnictví
Severová, Lucie ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Kandilaki, Daniela (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingové strategie" je analýza různých typů marketingových strategií jako jsou orientace na spotřebitele, segmentace, cílení (targeting) a umisťování (positioning). V další fázi je tato práce zaměřena na rozdělení výrobků divize Ethicon, firmy Johnson and Johnoson do jednotlivých skupin, analýza silných a slabých stránek divize Ethicon a analýza konkurence na českém trhu. Praktická část je věnována účinnosti jedné marketingové strategie, která je hodnocena porovnáním prodejů produktů, na které je tato strategie zaměřena, před a po jejím zavedení. Cílem této práce je nalézt správnou a účinnou marketingovou strategii pro divizi Ethicon jako tržního lídra na poli chirurgických šicích materialů. Závěr obsahuje doporučení pro další vývoj marketingových strategií.
Politika cílování inflace
Maňasová, Andrea ; Kuncl, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickými aspekty cílování inflace a zhodnocením provádění této politiky v podmínkách naší ekonomiky. V první části zmiňuji důležité závěry ekonomů, jako je Ben Bernanke a jeho chápání přímého cílování inflace spíše jako rámce pro omezenou diskreci, než jako striktního pravidla. V části druhé se zaměřuji především na detailní analýzu období, kdy zvolený cíl ČNB nebyl plněn. Uvádím jak vlastní závěry, tak zdůvodnění, která poskytla samotná ČNB ve svých Zprávách o inflaci. Celou analýzu doplňuji širokým spektrem grafů, a to buď převzatých přímo ze Zpráv o inflaci, či vytvořených na základě dat poskytovaných Českou národní bankou či Českým statistickým úřadem. Vlastní grafy převážně soustřeďuji do přílohy na konci mé práce.
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Khachatryan, Emmanuel ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového šetření řeší otázku toho, jaký je český gay zákazník, jak se liší od heterosexuálů z hlediska koupěschopné poptávky a jak se svými penězi hospodaří v období krize.
Inflation Targeting in The Czech Republic: History and Current Situation Under The Circumstances of The Economic Crisis
Kolesár, Michal ; Durčáková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Tomšík, Vladimír (oponent)
Táto práce se zaobírá režimem cílení inflace. V teoretické části je popsán základní mechanizmus tohoto režimu. Jedná se zejména o problematiku stanovováni inflačního cíle a výjimek, kdy se míra inflace může vychýlit z cíleného pásma. Dál je popsáno stanovování podmíněných a nepodmíněných prognóz a operativní řízení úrokových sazeb centrální bankou. V teoretické části jsou také shrnuty výhody a nevýhody tohoto režimu. V praktické části jsou dané poznatky aplikované na zkušenosti ČNB. Je tu popsán mechanizmus stanovovaní inflačních cílů a prognóz ČNB. Dál jsou tu rozebrány úspěchy či neúspěchy praktické aplikace tohoto režimu v podmínkách českého hospodářství.
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.