Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
Návrh zlepšení marketingového mixu sklářského podniku
Faitová, Adéla ; Cakl, Zdeněk (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení nástrojů marketingového mixu sklářského podniku. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz zlepšit konkurenceschopnost podniku na trhu a zvýšit jejich obrat. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmů jako marketing, marketingové prostředí, marketingový mix a základní analýzy trhu. V druhé kapitole je zhodnocen aktuální stav a problémy společnosti. Třetí a čtvrtá kapitola obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení podniku z hlediska zlepšení konkurenceschopnosti podniku a jejich ekonomické zhodnocení.
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Kotoučová, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Cakl, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být pro firmu nápovědou, která poukazuje na stěžejní oblasti v přístupu k zákazníkům, na které se firma může zaměřit k upevnění vztahů se zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.