Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 709 záznamů.  začátekpředchozí653 - 662dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Mádle, Jakub ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento negativní trend se autorovi podařilo sestavit ucelený marketingový mix a komunikační kampaň, která přivedla na stránky e-shopu návštěvníky, kteří na webu objednali zboží.
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového obchodu Alza.cz. V rámci práce byla provedena analýza dostupných sekundárních dat a byl proveden vlastní primární marketingový výzkum prostřednictvím internetového dotazníkového šetření. V rámci práce byly stanoveny a ověřovány tři hypotézy. Na základě výstupů výzkumu byla formulována doporučení pro internetové obchody působící na českém virtuálním trhu a také konkrétní doporučení pro e-shop Alza.cz.
Marketingova strategie HPhobby s.r.o.
Tegzová, Milena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti HPhobby s.r.o., která realizuje svoji činnost pouze prostřednictvím internetového obchodu www.hphobby.cz. Cílem práce je analyzovat společnost včetně její konkurence a aplikovat tato data na marketingovou strategii zaměřenou na nástroje Internetu. První kapitola se věnuje analýze společnosti a konkurence, pro vypracování je využita SWOT a PEST analýza a BCG matice. Druhá kapitola je věnována segmentaci spotřebitele, pro ni jsou využita data MML-TGI ČR, ČSÚ, vlastní dotazník a interní data společnosti. Třetí kapitola se zabývá marketingovou strategií, kde vymezuji marketingové cíle společnosti, marketingový mix včetně rozpočtu, monitoring a vyhodnocení marketingového plánu.
Podnikatelský plán - internetová prodejna potravin
Kailová, Veronika ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu internetové prodejny potravin a posouzení životaschopnosti tohoto projektu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje charakteristiku malých a středních podniků, jejich silné a slabé stránky. Dále se věnuje důvodům zahájení podnikatelské činnosti, zakladatelskému rozpočtu a struktuře podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá samotným projektem, ve kterém je sestaven podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi podle teoretické části. Na konci diplomové práce je závěr, ve kterém autorka shrnuje výsledky a životaschopnost podnikatelského plánu v praxi.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.
Působení prodejních zahraničních serverů na českém trhu
Zrůst, Daniel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat působení prodejních zahraničních serverů (na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá chováním spotřebitele obecně. Stručně jsou popsány základní motivační psychologické teorie, vliv kulturních a sociálních predispozic. Podrobněji je pak rozebírán kupní rozhodovací proces. Druhá část teorie se zaměřuje na chování spotřebitele v prostředí internetu a na základní pojmy z oblasti e-commerce. Praktická část je zaměřena na vymezení širokého pojmu "český trh". Text definuje vývoj nakupování na internetu v ČR a dále profil nakupujícího. Z veřejně dostupných statistických informací srovnávám působení PZS na českém trhu s celou Evropskou unií. Poslední část práce část se odvíjí od vlastního dotazníkového šetření, které vyvrátí nebo potvrdí každou z celkem 7 stanovených hypotéz. Pro šetření bylo získáno přes 350 respondentů. Je podrobně analyzován profil nakupujících ze zahraničí, jejich motivace (demotivace) k nákupu, dlouhodobé zkušenosti, nejoblíbenější zboží a preferované servery. V celé práci jsou kombinovány poznatky a data ČSÚ, Asociace pro elektronickou komerci, výsledky eurobarometrů a výzkumy společností NetMonitor a MEDIARESEARCH.
Elektronický obchod v praxi
DOŠEK, Jiří
Diplomová práce se zabývá podrobným prostudováním elektronického obchodu. Popisuje jej od samotných historických počátků vývoje internetového obchodování v České republice, kde rozebírá jednotlivé typy elektronického obchodu. V praktické části představuje analýzu dvou elektronických obchodů vytvořených podnikatelskými subjekty. V této části diplomová práce odpovídá na otázku od založení až po efektivní fungování elektronického obchodu v praxi. V závěru diplomové práce je navržen inovační prvek ? možnost uplatnění reklamace, který je zakomponován do internetového obchodu.
Využití internetových blogů k reklamním účelům
Rambousková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Využití blogů jako nástroje internetové reklamy" je popis využívání osobních internetových blogů za účelem levné a účinné reklamy na Internetu. První kapitola se zabývá krátce marketingem, dále internetovým marketingem a jeho rozdělení. Druhá kapitola je celá věnována internetové reklamě a hlavně popisu jednotlivých marketingových nástrojů, které se na Internetu využívají. Ve třetí kapitole je popsáno na příkladech, jak reklama na internetovém blogu funguje. Poslední kapitola se věnuje dotazníku a jeho výsledkům. Také je v této kapitole porovnán vliv reklamy prostřednictvím blogu a reklamy v časopise.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 709 záznamů.   začátekpředchozí653 - 662dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.