Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové strategie firmy Agroservis spol. s r.o.
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii firmy Agroservis spol. s r.o. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část se zaměří na marketing, marketingové prostředí, nástroje marketingového mixu a komunikační nástroje. Druhá kapitola je věnována charakteristice společnosti a jejího okolí. Zabývá se situační analýzou, jejíž součástí je analýza trhu, zákazníků, konkurence a SWOT analýza. Třetí kapitola se zabývá analýzou distribuční, produktové, cenové a komunikační strategie. Na konci se nachází návrh na zlepšení současné strategie.
Effective internal communication (in the international advisory organization)
Bilá, Alexandra ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabýva interní komunikací. Cílem tyhle práce je přezkoumat a posoudit současnou úroveň interní komunikace v mezinárodní poradenské společnosti, identifikovat případné problémy a pokusit se navrhnout zefektívnení interní komunikace ve firmě. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na objasnení klíčových pojmů jako komunikace, komunikační proces, interní komunikace, předpoklady a cíle interní komunikace, nástroje interní komunikace. V praktické části je představená mezinárodní poradenská společnosť a opsaný současný stav interní komunikace v této společnosti a vyhodnocení interní komunikace zaměstnanci společnosti. V závěru práce jsou navržené opatření na zefektívnění komunikace ve firmě.
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.
Vnitrofiremní komunikace a nástroje pro zvýšení její účinnosti
Ernst, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fruhauf, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá vnitrofiremní komunikací a nástroji ke zvýšení její účinnosti. Hlavním cílem práce je charakterizovat vnitrofiremní komunikaci a komunikační nástroje, realizovat průzkum stavu vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě a na základě výsledků doporučit opatření ke zvýšení efektivnosti vnitrofiremní komunikace. První část je zaměřená na objasnění důležitých pojmů souvisejících s tématem práce, např.: obsah komunikace, rozdělení komunikace, komunikační bariery, komunikační nástroje. V praktické části je věnována pozornost výsledkům získaných pomocí dotazníku, který byl sestaven za účelem analýzy vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě. Z provedeného rozboru výsledků dotazníku vyplynuly nedostatky ve vnitrofiremní komunikaci. V závěru práce jsou proto a navržena opatření ke zlepšení efektivnosti komunikace ve firmě.
Communication strategy of Guarant International Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Komunikace obcí a měst: aktuální problémy a východiska
Mlčkovská, Kateřina ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací mezi veřejnou správou a veřejností. Hlavní pozornost je věnována komunikaci územních samospráv s veřejností. Územní samospráva je ta úroveň veřejné správy, která je občanům nejblíže. V tomto kontextu komunikace stává nástrojem rozvoje území, prostřednictvím kterého je zajišťována legitimita a transparentnost správních rozhodnutí. V rámci této práce jsou představeny nejprve základní pojmy týkající se komunikace a komunikace organizace (vnitřní a vnější komunikace). Dále jsou popsány komunikační nástroje, prostřednictvím kterých organizace komunikují s cílovými skupinami veřejnosti. Zvláštní pozornost je v práci věnována specifikům komunikace veřejné správy s veřejností a také účasti veřejnosti na rozhodování veřejné správy. Význam komunikace je prezentován na konkrétním příkladu zapojení veřejnosti -- při vytváření komunitního plánu sociálních služeb - na MČ Praha 13.
Komunikace organizací státní správy a samosprávy s veřejností a médii
Jedličková, Michaela ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kučerová, Marcela (oponent)
Předmětem diplomové práce je problematika komunikace institucí státní správy a samosprávy s veřejností a médii. První část textu obsahuje deskripci jednotlivých aspektů externí komunikace veřejné správy. Samostatnými problémovými okruhy jsou marketing ve veřejné správě a public relations. Případová studie se zabývá participací veřejnosti na rozhodování o poloze hlavního železničního nádraží v Brně.
Veřejné výdajové programy
Slavíková, Jitka Bc. ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Práce pojednává o veřejných výdajových programech v rámci politiky soudržnosti Evropské unie. Jsou zde popsány základní pojmy regionální politiky jako takové, principy fungování politiky soudržnosti, včetně jejích specifik ve Velké Británii a České republice. Taktéž je zde obsažen popis komunikační strategie strukturálních fondů a komunikační nástroje. Je zde popsán postup sestavování, výběru a hodnocení projektových žádostí. Praktická práce zjišťuje a hodnotí zkušenosti organizací ve veřejném sektoru s činostmi souvisejícími s procesem získávání finanční podpory ze strukturálních fondů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.