Název: Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Překlad názvu: Use of different tools of direct marketing
Autoři: Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct mail; direct marketing; emailing; komunikační nástroje; mobilní marketing; přímý marketing; telemarketing; věrnostní klub; communication channels; direct mail; direct marketing; emailing; loyalty programme; mobile marketing; telemarketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12183


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet