| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Analýza marketingového mixu podniku Madeta a.s.
Fuková, Iveta ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Teplý, Jan (oponent)
Primárním cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingového mixu společnosti MADETA a.s." je analýza a deskripce marketingového mixu této společnosti, se zaměřením na produktovou řadu Lipánek. Sekundárním cílem je ověření skutečnosti, že vhodně zvolený marketingový mix značně ovlivňuje předem nadefinované cíle každé firmy.
|
|
Analýza marketingového mixu značky Brise
Klouček, Radek ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Procházková, Kateřina (oponent)
Značka Brise je jednou z nejdéle působících značek na českém trhu v kategorii osvěžovačů vzduchu. Úvodní část se věnuje seznámení s touto kategorií a jejímu vývoji v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem práce je zjištění příčin poklesu tržního podílu značky Brise prostřednictvím analýzy marketingového mixu v porovnání s marketingovými nástroji používanými konkurencí. V diplomové práci je použito metod analýzy a deskripce. Na závěr jsou formulovány doporučení, která mohou pomoci značce Brise stát se leadrem trhu.
|
| |
|
SOX,jeho implementace a problémy s implementací související
Trungelová, Lucia ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Kňazovický, Petr (oponent)
Práce obsahuje popis SOX, jeho sekcí a organizací s ním úzce spolupracující, včetně událostí, předcházejícíjeho přijetí.Popisuje prvky interního kontrolního prostředí, kontrolních rámců COSO,COBIT.Rozebíra Zprávu managementu o interních kontrolách. Základem práce je popis implementace SOXu v podmínkach nadnárodní společnosti a načrtnutí pozitiv a negativ z implmentace plynoucí.
|