Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Intranet organizace a jeho náplň
Filipčík, Zdeněk ; Žid, Norbert (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Bakalářská práce "Intranet organizace a jeho náplň" pojednává dnes velmi aktuální téma týkající se oblasti intranetů a intranetových portálů. V dnešní době, kdy je k dispozici velmi mnoho informací se jejich vyhledávání stává pro zaměstnance složitější a časově náročnější. Tato neefektivita se může v současném velmi konkurenčním prostředí stát pro podnik nevýhodou, která ho dělí od úspěchu. Tato práce si bere za cíl čtenáři v uceleném pojetí představit intranet a díky popisu jeho vývoje ukázat nejnovější trendy. Dále vysvětluje výhody a náplň intranetu pro organizaci. Též se snaží pojednat o velmi aktuálních tématech týkajících se jeho návrhu a bezpečnosti. To vše je podpořeno praktickou částí, kde je analyzován intranet v konkrétní organizaci. Při této analýze je využíváno skutečností napsaných v teoretické části mé práce.
Návrh obsahu Intranetu z pohledu uživatelů
Cimler, Lukáš ; Žid, Norbert (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
V dnešní době nabývá na významu sdílení informací uvnitř organizace s důrazem na snadný přístup a rychlost jejich vyhledání. Právě k tomuto účelu využívají organizace vlastností intranetu. O intranetu a jeho funkcích zejména z pohledu uživatelů/zaměstnanců pojednává tato bakalářská práce. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se týká zejména vysvětlení základních pojmů, obecného popisu funkcí, plánování intranetu a jeho zabezpečení. Praktická část pak nabízí představení intranetů konkrétních organizací a hlavní skupiny jejich funkcí. Cílem práce je naplnění základních skupin funkcí konkrétními příklady z každého představeného intranetu, které demonstruje, jaké má uživatel v těchto základních skupinách funkcí možnosti, a následné shrnutí a popis společných rysů všech tří vnitropodnikových sítí.
Kvalita vnitrofiremní komunikace
Douša, Jan ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Jirásek, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací a kvalitou a hledá mezi nimi průnik. Cílem je odpovědět na otázku, co je to kvalita komunikace, jak ji měřit a jak ji dosáhnout. Východisky jsou současné trendy obou oborů a dosažený teoretický výsledek je v druhé části práce aplikován na konkrétní situaci v podniku. Tématem, který práce řeší jsou přeplněné emailové schránky zaměstnanců firmy. Zde je úkolem podrobněji analyzovat současnou situaci pomocí výzkumu a na jeho základě s ohledem na teoretickou úvahu definovat požadavky na kvalitu komunikace ? nyní již v konkrétní podobě. Výstupem je pak návrh řešení jak situaci řešit a to pomocí implementace jiného komunikačního nástroje, který bude nejlépe vyhovovat vzneseným požadavkům.
Portálové řešení sdílení informací a dokumentů v organizaci
Kozelka, David ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Rys, Martin (oponent)
Diplomová práce pracuje s teorií dat a informací a představuje různé technologické přístupy k jejich sdílení. Tyto přístupy hodnotí z pohledu vhodnosti využití pro konkrétní situaci v podniku. Práce hlouběji představuje portálový způsob sdílení informací a dokumentů, který blíže popisuje na technologií SharePoint. Shrnuje historii a vývoj této technologie, její architekturu a představuje její funkčnosti. Tyto funkčnosti dále prezentuje na projektu konkrétní implementace v reálné společnosti. Práce popisuje implementaci z pohledu uživatelských potřeb, projektového řízení a zaměřuje se na pohled vlastního nasazení a řešení konkrétních úloh při implementaci. Práce také přináší celkové vyhodnocení projektu z hlediska ekonomických nákladů a přínosů pro společnost a doporučuje čeho se vyvarovat pro zajištění úspěšnosti další implementace.
Podnikový intranet firmy Ferona
Kos, Jiří ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Pecha, Tomáš (oponent)
V době internetových obchodů, aukcí a burz, v době nárůstu počtu mezinárodních firem, začíná rapidně nabývat na významu informační management. To, jak získat a doručit správné informace ve správný okamžik na správné místo, jak komunikovat s obchodními partnery, spolupracovníky, nadřízenými, to jsou dnes často skloňovaná témata. Mezi nástroje pro řízení informací patří mimo jiné i intranet a právě tímto tématem se zabývám v diplomové práci. K hlavním cílům tohoto textu patří především vymezení tématiky intranetu, tzn. terminologie, prvků, principů fungování, současných trendů a v neposlední řadě poskytnutí návodu pro budování, resp. rekonstrukci firemního intranetu. Metodou dosažení cílů bylo především detailní studium současných trendů při budování podnikového informačního systému, případových studií a návodů dle "Best practices". Informace jsem čerpal hlavně z internetových informačních zdrojů, které se zabývají touto tématikou, jedná se především o zahraniční servery. Přínos celé diplomové práce vidím v tom, že se snaží poskytnout návod pro řízení projektu vybudování firemního intranetu, jeho načasování a upozorňuje na kritické faktory úspěchu. Vyvrcholením mojí práce je pak návrh nové podoby podnikového intranetu. Práce je jasně strukturovaná - v teoretické části podávám výklad o problematice firemního informačního systému, v praktické části se zabývám zjištěním hlavních nedostatků a formulací požadavků nové podoby firemního intranetu a zároveň navrhuji možnou novou podobu. V závěru diplomové práce hodnotím dosažení stanovených cílů a rekapituluji hlavní myšlenky.
Vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o.
Hampelová, Dominika ; Studený, Jaromír (vedoucí práce) ; Záleský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na intranet společnosti Siemens s.r.o. Zaprvé je v práci souhrn teoretických znalostí z oblasti podnikových informačních systému a jejich následná aplikace na vybranou společnost. Je zde popsán vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o. Dále dochází ke zhodnocení aktuálního stavu podnikového informačního systému. Práce analyzuje systém jak z pohledu uživatele, tak i ze strany editora. Na základě poznatků získaných z dotazníku vyplněného zaměstnanci jsou zde uvedeny návrhy na vylepšení celého systému, a to návrh SMS aplikace, online nástěnky a integrace intranetu celé společnosti. V závěru dochází ke zhodnocení navržených vylepšení a jejich náročnosti na implementaci.
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Informace a síťové struktury v sociálně ekonomických systémech
Štefán, Ladislav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Bělonožník, Pavel (oponent)
Sledujeme vytváření virtuálních organizací, zájmových komunit, budování sociálních sítí. Integrujeme se do těchto struktur v rámci našeho zaměstnání a také v rámci našeho volného času. Prozkoumáme počátky tvorby těchto komunit a jejich současný stav. Popíšeme vliv technologie na jejich vznik. Způsob jakým dochází k přenosu informace a jejího uchování. Jakým způsobem ovlivňují tyto elektronické vztahy jedince a jeho okolí. Pro naše potřeby jsme vybrali BBS, Usenet, mailing listy, on-line diskuse typu IRC, chat, instantních zpráv.
Integrace portálu B2E ve firmě ŠKODA AUTO A.S.
Hvězdová, Klára ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Venclík, Petr (oponent)
Cílem práce je detailní zmapování etapy analýzy projektu integrace portálu B2E ve firmě Škoda Auto a.s. V práci jsou také srovnány postupy uplatňované při projektu s obecnými metodickými návody. Následně jsou obecné návody přizpůsobeny podmínkám projektu běžícího ve velké společnosti s velkým počtem budoucích uživatelů. Hlavním cílem práce však bylo vytvoření sady klíčových pravidel, která zohledňují specifika velkého projektového okolí.
Obchodní využití internetu a intranetu na příkladu konkrétní firmy
Kašpar, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou situace vybrané firmy z oboru servisu výpočetní techniky. Rozebírá možnosti, které firma má v oblasti marketingu zejména při jeho plánování a tvorbě komunikačního mixu. Věnuje se přínosům plynoucím z využití intranetu s tím spojenými náklady a v neposlední řadě hodnotí možnosti využití internetu k podpoře obchodních aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.