Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí6 - 15další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Zhodnocení marketingové komunikace
Fialová, Denisa ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického subjektu, kterým je pro účely této práce společnost JV Pohoda, s. r. o., zabývající se prodejem luxusního nábytku. Zhodnocení marketingové komunikace je v praktické části doplněno o dotazníkové šetření, které proběhlo na veletrhu v Praze a v Bratislavě. Cílem šetření bylo zjistit, jaké je nákupní chování návštěvníků veletrhu, jaké je jejich povědomí o komunikačních nástrojích a jestli jsou veletrhy pro společnost přínosnou formou komunikace. Na základě výsledků šetření budou společnosti předloženy návrhy na zeefektivnění jejích komunikačních aktivit, které jsou výstupem a součástí praktické části této práce.
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.
Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN
Vykoukalová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Geveke, George (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem Česko-německé obchodní a průmyslové komory pro obchodní spolupráci mezi Českou republikou a Spolkovou republikou Německo, a to zejména s ohledem na účast českých firem na veletrzích v Německu i německých firem na českých veletrzích. Teoretická část práce charakterizuje historii vztahů mezi ČR a SRN, české i německé kulturní standardy, obchodní výměnu mezi těmito dvěma státy, přímé zahraniční investice a veletržní průmysl v ČR a SRN. V dalších částech práce je představena Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její aktivity, nabízené služby i struktura, a pět veletrhů, které Komora zastupuje. Součástí praktické části je také zhodnocení účasti na veletrzích, komunikace s Komorou a kulturních standardů ze strany českých a německých firem.
Ekonomické využití výstavních ploch Veletrhů Brno
Zemánková, Jana
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomickému využití výstavních ploch v pavilonech a volných plochách na veletrzích v Brně a to zejména na Mezinárodním strojírenském veletrhu, Stavebním veletrhu a veletrhu Styl, Kabo I. Předmětem práce je také charakteristika společnosti Veletrhy Brno a.s. a její ekonomické výsledky. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část poskytuje všeobecné informace o marketingovém mixu, mimo jiné o propagaci na veletrzích a výstavách a také o důvodech a přínosech účasti na veletrzích. Ve druhé části jsou zhodnoceny ekonomické výsledky společnosti, výnosy z pronajatých ploch jednotlivých veletrhů a také analýza výsledků marketingového výzkumu.
Návrh zázemí výstavních expozic a jejich mobiliáře
Janásová, Miriam
Diplomová práce se zabývá návrhem dvou typů mobiliářů, které jsou navrhnuty pro společnost Veletrhy Brno, a.s. Tato společnost navázala s autorkou bližší spolupráci díky její bakalářské práci, která se zabývala návrhem propagačního stojanu. Prvním z mobiliářů je stůl ve stylu vitríny a dalším je regál ve stylu pořadače. Oba produkty jsou dle požadavků zadavatele z výstavářského stavebnicového materiálu Octanorm. Úvodní teoretická část se zaměřuje na charakteristiku výstavnictví, materiál Octanorm a dále na východiska pro tvorbu stolového a úložného nábytku. Z hlediska kvalitního designu byla provedena analýza z pozice organizátora, vystavovatele a návštěvníka, která poukazuje na potřeby všech třech kategorií. Finální projektová část popisuje detailně vznik a design obou produktů, které byly vytvořeny na základě předchozích teoretických a praktických znalostí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí6 - 15další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.