Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí59 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu.
Jarošová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu" se zabývá analýzou bezpečnostních osvětových kampaní zaměřených na všechny účastníky silničního provozu. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, sociálního marketingu a marketingového výzkumu trhu. Praktická část zkoumá bezpečnost silničního provozu v Evropské unii a v České republice. Dále jsou představeny dvě komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu zaměřené na problém řízení pod vlivem alkoholu. Součástí práce je rovněž dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaní na bezpečnost silničního provozu a zejména pak postoj veřejnosti k řízení pod vlivem alkoholu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a autorova vlastní doporučení.
Analýza efektivnosti sociálních kampaní zaměřených na děti
Walzelová, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnými či nedávno ukončenými sociálními kampaněmi v České republice, které se zaměřují na ochranu dětí. Tématy jsou zejména dětské týrání, šikana a sexuální zneužívání. Práce přináší pohled na kampaně z hlediska účinnosti a efektivnosti. Ty jsou podloženy detailním rozborem kampaní dle používaných forem reklamy, dotazníkovým průzkumem u dětí a dospělých, a v neposlední řadě rozhovory s pracovníky neziskových organizací. Jde o zhodnocení, zda vůbec všechny kampaně s touto tématikou mají smysl.
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
Bártlová, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma - Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš, zaplatíš" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, dále sociálního marketingu a měření efektivnosti komunikačních kampaní. Praktická část se zabývá nejprve BESIPem a statistikami nehodovosti na českých silnicích, dále je provedena analýza kampaně "Nemyslíš, zaplatíš" (představení, komunikační strategie). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaně a povědomí o ní. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Sociální PR Českých drah se zaměřením na projekt Preventivního vlaku
Kubala, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šťáhlavský, Petr (oponent)
Práce popisuje základy marketingu, marketingové komunikace a zaměřuje se na tzv. sociální marketing, pod kterým se často skrývají metody CRM, sociální reklama, společensky odpovědné public relations a v některých případech i marketing neziskových organizací. Autor podrobně rozebírá společenskou odpovědnost firem a její dopady na veřejnost prostřednictvím médií, tedy prostřednictvím metod PR. Analytická část se věnuje popisu projektů Českých drah, které slouží k budování společenské odpovědnosti společnosti. Praktická část pak velmi podrobně popisuje projekt Českých drah Preventivní vlak. Preventivní vlak seznamuje mladé lidi (ve věku od 13 do 19 let) až naturalistickou metodou s tím, proč lidé na železnici zcela zbytečně umírají. Ve speciálním kině vidí návštěvníci reálné obrázky a záběr z nehod na přejezdech i ze situací, kdy člověka popálí 25 tisíc voltů z troleje. Vlak objíždí velká města ČR a České dráhy se tak kromě prevence mezi mladými lidmi snaží upoutat veřejnost na své sociálněodpovědné aktivity a zlepšovat tak svou image.
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Karešová, Eva ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Divinová, Veronika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení historie a současnosti otázky společenské odpovědnosti nadnárodních firem v marketingu. Věnuje se popsání jak CSR pozitiv, tak kritickým ohlasům na zavádění CSR. Popisuje současné spotřebitelské trendy na trhu a možnosti, jak pro otázku odpovědnosti získat i většinové zákazníky. Zdůrazňuje především trend vestavění CSR do samotného jádra podnikání a do značek samotných. Na příkladech ukazuje možnosti provádění marketingu se sociálním účelem, ze kterého může profitovat jak firma, tak i podporovaná strana. Práce nakonec i odhaluje možnosti realizace CSR a komunikace firmy o ní. Praktická část popisuje současné CSR aktivity společnosti Unilever a její misi Vitality, která je vestavěna do celého podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí59 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.