Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výběr dodavatelů a řízení zásob v podniku
PTÁČKOVÁ, Kristýna
Náplní této bakalářské práce je analýza oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů a analýza systému řízení zásob aplikovaná na nejmenovaný podnik, jehož název je v práci nahrazen výrazem ?firma X?. Firma se především zabývá obchodní činností se specializací na prodej střešních systémů, je v pozici distributora v logistickém řetězci, zboží tedy dodává konečným zákazníkům. Firma má celkem 18 poboček. Tato práce je zaměřena na pobočku v Českých Budějovicích. Každá firma potřebuje pro výběr a hodnocení dodavatele takový systém, který se dokáže přizpůsobit jejím požadavkům a podmínkám, protože je tato problematika velice rozmanitá a složitá, je nutné stále objevovat nové a nové způsoby, které by přispěly ke zlepšení tohoto procesu.
Komunikace na trhu práce v Kazachstánu
Petukhova, Anastassiya ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Práce je zaměřena na prozkoumání způsobů komunikace na trhu práce v Kazachstánu. Teoretická část obsahuje základní východiska problematiky, nechybí popis problematiky nezaměstnanosti a její dopadů na psychologickou a sociologickou stránku života člověka. Samostatná podkapitola zohledňuje základní informace o Republice Kazachstán. Praktická část se skládá z rozhovoru s odborníkem a výsledků provedeného anketového šetření. V závěru jsou shrnuty získané znalosti a vysloven názor a návrhy autorky.
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.
Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR
Heřmánková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hanslíček, Pavel (oponent)
Diplomová práce má za cíl ukázat fungování marketingu v bankovním sektoru a na příkladě konkrétní banky zmapovat komunikaci jak uvnitř banky, tak i navenek a navrhnout její možná vylepšení do budoucna pro lepší a efektivnější propagaci bankovních produktů. První část se zabývá vysvětlením marketingových a komerčních komunikací. Druhá část popisuje teorii marketingu v bankovním sektoru (charakteristika služeb, klienta, marketingového mixu v bankovnictví). Třetí část se věnuje analýze bankovního trhu v České republice. Nejprve jsou jednotlivé banky charakterizovány a následně je ukázán způsob jejich komunikace (především akčních produktů). Závěr této kapitoly tvoří shrnutí založené na dotazníkovém šetření mezi bankami. Poslední část má za úkol čtenáři přiblížit fungování marketingu konkrétní banky v průběhu celého sledovaného období. V závěru jsou uvedena doporučení pro zlepšení komunikace a přiblížení značky veřejnosti.
Zjišťování zajištění intimity při provádění očistného klyzmatu
LINHARTOVÁ, Petra
Abstrakt Jedním z aspektů ošetřovatelské péče, který je v českých nemocnicích stále zanedbáván, je právo klienta na soukromí, tedy i na intimitu, v nejrůznějších situacích. Intimita je choulostivá oblast, o čemž svědčí i fakt, že samotní klienti při vstupu do nemocnice v rámci zjišťování ošetřovatelské anamnézy nepříjemně vnímají otázky, které se týkají jejich sexuality a vyprazdňování, a považují za nevhodné na ně odpovídat. Stejně tak je důležité dodržovat pocit soukromí i u pacienta, u kterého se provádí ošetřovatelský výkon, jakým je očistné klyzma. V úvodní teoretické časti této práce je zahrnuta anatomie a fyziologie tlustého střeva, historie podávání klyzma. Jsou zde uvedeny správné postupy při podávání očistného klyzma, jako je správná poloha pacienta, prostředí, ve kterém se klyzma podává, jaké jsou indikace a kontraindikace k podání klyzma. Ve druhé teoretické části této práce je vysvětlen pojem intimita, oblasti a faktory, které intimitu ovlivňují. Je zde zmíněna i role a problematika nahoty, pocitu studu, sebeúcty a sebejistoty. Pro získání potřebných údajů k dosažení vytýčených cílů a analýze dat bylo užito techniky dotazníku. Dotazníky byly rozdány pacientům a zdravotním sestrám na chirurgických odděleních v Českých Budějovicích a Chrudimi. Cílem této práce bylo zjistit spokojenost klientů s dodržováním intimity při podání očistného klyzma. První hypotéza:Klienti v nemocničních zařízeních jsou nespokojeni se zajištěním intimity ze strany sestry při očistném klyzma. Stanovená hypotéza nebyla potvrzena. Druhá hypotéza: U soběstačných klientů je intimita při očistném klyzma zajišťována lépe než u klientů upoutaných na lůžko. Druhá stanovená hypotéza byla výsledky výzkumu potvrzena Výsledky ukazují, že klienti jsou spokojeni s dodržováním intimity při očistném klyzma, ale u imobilních klientů nejsou dodržovány takové postupy, aby byla intimita dodržena stejnou měrou jako intimita u imobilních klientů.
Communication Strategy of Kenvelo
Plajner, Jan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je věnována problematice komunikační strategie v módním průmyslu s aplikací na jednoho z největších maloobchodních prodejců oděvů, společnost Kenvelo. Oděvní průmysl je stejně jako potravinářský, dopravní nebo komunikačním průmyslem neodmyslitelnou součástí našeho života. Z pohledu marketingu se také jedná o jedno z nejsložitějších a nejméně předvídatelných odvětví, protože je ovlivňováno množstvím faktorů a trendů. Hlavním cílem práce je identifikovat nejvhodnější nástroje marketingové komunikace ve vztahu k cílovým skupinám a kolekci společnosti Kenvelo, navrhnout nový koncept komunikační strategie a zvolit média odpovídající potřebám tohoto nového konceptu.
Dopravní síť Liberce a okolí
Jílková, Markéta ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Nováková, Petra (oponent)
V práci bude charakterizována dopravní síť obecně na základě teoretického vymezení jednotlivých pojmů. Navazovat bude historie jednotlivých segmentů dopravy v rámci Liberce a jeho blízkého okolí. Následně bude vymezená teoretická část aplikována přímo k poměrům Liberce a jeho okolí. Rozebrány budou všechny segmenty dopravy, včetně doplňkových druhů dopravy, jako je doprava vodní a lanová. Podrobněji se budu věnovat městské hromadné dopravě, integrovanému systému a jízdnímu tarifu. Cílem práce je poskytnout čtenáři celistvý pohled na celou libereckou dopravu. Budou zmíněny shledané nedostatky, které budou doplněny o návrhy na odstranění nebo zlepšení zjištěných nedostatků.
Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě
Křížová, Ilona ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s tématem Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě pojednává o účinnosti komunikace kampaně s veřejností. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociální kampaní, na představení problematiky chudoby a způsobu boje proti chudobě ve světě a představení kampaně Česko proti chudobě. V praktické části jsou porovnány způsoby komunikace a použité prvky některých evropských sociálních kampaní bojujících proti chudobě s komunikací a prvky kampaně Česko proti chudobě. Pomocí průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření zároveň zjišťuje, zda existuje povědomí veřejnosti o kampani, dále prostřednictvím jakých komunikačních médií se o kampani nejčastěji dovídá, jestli se lidé nějakým způsobem zapojují do kampaně a věří v její smysl, a zároveň zda se česká společnost o samotnou problematiku chudoby zajímá.
Analýza veřejných služeb na municipální úrovni
Rousek, Pavel ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Pavel, Jan (oponent) ; Šelešovský, Jan (oponent) ; Nemec, Juraj (oponent)
Tato disertační práce analyzuje oblast veřejných služeb poskytovaných na munici-pální úrovni. Na tuto problematiku je nejdříve nahlíženo komplexním pohledem a dále je vytipováno šest služeb, které jsou analyzovány detailně. Touto šesticí jsou následující služby: nakládání s komunálním odpadem, pohřebnictví, péče o podobu obce (údržba veřejné zeleně), udržování místních komunikací, provoz veřejného osvětlení a čištění odpadních vod. Text této disertační práce je rozdělen do dvou celků. První kapitola popisuje teoretická východiska řešeného problému a metodiku zpracování práce. Druhá část analyzuje problém veřejných služeb z pohledu teoretických konceptů, legislativních podmínek a vlastního šetření. Dále tato aplikační část detailně analyzuje vybranou šestici veřejných služeb. Vše je završeno návrhy opatření pro oblast municipálních veřejných služeb. Cílem disertační práce je zjištění současného stavu v poskytování veřejných služeb a navržení možných změn vedoucích k poptávkovému přístupu k poskytování mu-nicipálních služeb.
Kardiochirurgický pacient s dehiscencí operační rány
BENDULOVÁ, Adriana
Dehiscence neboli rozestup operační rány se vyznačuje poruchou hojení operační rány a je velice závažnou pooperační komplikací, která se nejčastěji vyskytuje u pacientů, kteří mají přidružené onemocnění. Většinou se projeví mezi 5 až 9 dnem pooperačním. Příčinou dehiscence je infekce v ráně, která je způsobena pomnožením bakteriálních kmenů. Diplomová práce na téma {\clqq}Kardiochirurgický pacient s dehiscencí operační rány`` je zaměřena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část se zabývá vývojem kardiochirurgie a významnými osobnostmi, zdravotními indikacemi kardiochirurgické operace, kardiochirurgickou operací, hojením operační rány, komplikacemi v operační ráně a ošetřovatelskou péčí o pacienta s dehiscencí. Praktická část se zabývala kvalitativně - kvantitativním šetřením. Výzkumný soubor ke kvalitativnímu výzkumu, který byl veden technikou polostrukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami, byl tvořen čtyřmi kardiochirurgickými pacienty s dehiscencí operační rány. Výzkumný soubor ke kvantitativnímu výzkumu, který představoval anonymní dotazníky, byl tvořen 100 sestrami, pracujících na kardiochirurgických centrech ČR, a 30 kardiochirurgickými pacienty s dehiscencí operační rány. Výsledky jsou zpracovány do tabulek, grafů a schémat. Tato práce může sloužit jako studijní materiál pro výklad látky nebo jako zdroj informací pro kardiochirurgická centra ke zlepšení uspokojování potřeb pacientů s dehiscencí operační rány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.