Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR
Heřmánková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hanslíček, Pavel (oponent)
Diplomová práce má za cíl ukázat fungování marketingu v bankovním sektoru a na příkladě konkrétní banky zmapovat komunikaci jak uvnitř banky, tak i navenek a navrhnout její možná vylepšení do budoucna pro lepší a efektivnější propagaci bankovních produktů. První část se zabývá vysvětlením marketingových a komerčních komunikací. Druhá část popisuje teorii marketingu v bankovním sektoru (charakteristika služeb, klienta, marketingového mixu v bankovnictví). Třetí část se věnuje analýze bankovního trhu v České republice. Nejprve jsou jednotlivé banky charakterizovány a následně je ukázán způsob jejich komunikace (především akčních produktů). Závěr této kapitoly tvoří shrnutí založené na dotazníkovém šetření mezi bankami. Poslední část má za úkol čtenáři přiblížit fungování marketingu konkrétní banky v průběhu celého sledovaného období. V závěru jsou uvedena doporučení pro zlepšení komunikace a přiblížení značky veřejnosti.
Vzájemné hospodářské vztahy ČR a Německa
Heřmánková, Monika ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Cílem práce je popsat a zhodnotit vývoj vzájemných hospodářských vztahů České republiky a Německa od roku 2004 do současnosti. Vztahy s Německem mají již dlouholetou tradici a zároveň patří tento stát také k našim nejdůležitějším obchodním partnerům. Provázanost české ekonomiky s německou s sebou přináší mnohá pozitiva, ale najdou se i záporné stránky. Práci uzavírá malá případová studie na téma: "Firmy na Benešovsku", která popisuje vybrané firmy a především jejich spolupráci s Německem.

Viz též: podobná jména autorů
2 Heřmánková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.