Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 601 záznamů.  začátekpředchozí563 - 572dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu v řízení malé a střední firmy
Smejkalová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce (dále také DP) nese název "Využití marketingu ve strategickém řízení a plánování malé a střední firmy". Předmětem DP je smysluplný, kauzální, systematický a prakticky upotřebitelný rozbor dotčené problematiky s následnou aplikací akademických poznatků v podobě návrhu marketingové strategie pro potřeby firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Působí na trhu jako prodejní maloobchod s lyžařskými, snowboardovými, běžkařskými potřebami. Dále poskytuje servis a půjčovnu. Diplomová práce se zabývá sestavením strategického marketingového plánu firmy SkiServis Kunžak. Firma SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal) dosud neměla zpracovanou marketingovou strategii. Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů. Teoreticko-metodologická opora pro následnou praktickou (aplikační) část. Jsou v ní definovány často užívané pojmy týkající se úspěšné existence malých a středních podniků v tržním konkurenčním prostředí ("strategie", "inovace", "marketing 21. století", "specifika malých a středních firem", "strategické aliance"). Dále je v této části rozpracován akademický náhled na problematiku marketingové komunikační strategie. Praktická (aplikační) část vychází z marketingové situační analýzy firmy SkiServis Kunžak (SPORT2000 Smejkal). Prostřednictvím analýzy SWOT je proveden návrh základního typu strategie, následně je sestaven návrh marketingové strategie komunikačního mixu. Závěrečný oddíl synteticky shrnuje výsledky jednotlivých analytických kapitol. Rovněž zde nalezneme nastínění problematiky pro budoucí šetření.
Roční marketingový plán značky
Polejníková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staněk, Bohumil (oponent)
Cílem práce je vytvořit roční marketingový plán OTC značky COMPEED pro rok 2012. Na základě důkladné analýzy trhu byly vytvořeny marketingové a finanční cíle značky a strategie, jak tyto stanovené cíle dosáhnout. V rámci strategie se zkoumá marketingový mix značky, na jehož základě byl vytvořen positioning. V dalším kroku jsou tvořeny taktiky, jak bude strategie naplněna, tedy se dopodrobna popisuje akční plán, obsahující rozplánování marketingových akcí po jednotlivých měsících v roce 2012 a jejich rozpočet. Aktivity se zhodnotí v tzv. P&L. V rámci plánu byla poprvé, v historii značky COMPEED, vytvořena online kampaň, jejíž výsledky jsou uvedeny ke konci práce. Závěrem práce je vyhodnocení plánování značky COMPEED.
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Pešek, Miroslav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kočer, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý průběh plánování, přípravy a řízení je pak ukázán na reálné kampani HP fórum.
Marketingová studie využití vybrané technické památky
ŠTĚRBOVÁ, Radka
Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na multifunkční kulturní centrum. Na základě zjištěných údajů jsou sledovány možné finanční výsledky a zdroje financování tohoto projektu a navrhuje strategii dalšího vývoje.
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
Podnikatelký plán na založení pensionu
Valčíková, Veronika ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Teoretická část diplomové práce si klade za cíl popsat význam sestavení podnikatelského záměru a jeho hlavní funkce. V praktické části je snaha vytvořit podrobný podnikatelský plán, který bude možné uplatnit v praxi při žádosti o bankovní úvěr, a také jako podklad pro samotnou autorku, jež by měl dopomoci k úspěšnému vstupu na trh, získání určitého tržního podílu a upevnění pozice a růstu v dalších letech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 601 záznamů.   začátekpředchozí563 - 572dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.