Název: Roční marketingový plán značky
Překlad názvu: Brand Marketing Plan
Autoři: Polejníková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staněk, Bohumil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: globální marketing; marketingový plán; prvky marketingového plánu; global marketing; marketing plan; marketing plan structure

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30736

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112996


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet