Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Roční marketingový plán značky
Polejníková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staněk, Bohumil (oponent)
Cílem práce je vytvořit roční marketingový plán OTC značky COMPEED pro rok 2012. Na základě důkladné analýzy trhu byly vytvořeny marketingové a finanční cíle značky a strategie, jak tyto stanovené cíle dosáhnout. V rámci strategie se zkoumá marketingový mix značky, na jehož základě byl vytvořen positioning. V dalším kroku jsou tvořeny taktiky, jak bude strategie naplněna, tedy se dopodrobna popisuje akční plán, obsahující rozplánování marketingových akcí po jednotlivých měsících v roce 2012 a jejich rozpočet. Aktivity se zhodnotí v tzv. P&L. V rámci plánu byla poprvé, v historii značky COMPEED, vytvořena online kampaň, jejíž výsledky jsou uvedeny ke konci práce. Závěrem práce je vyhodnocení plánování značky COMPEED.
Motivace zaměstnanců v období ekonomické krize
Polejníková, Hana ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hasilová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na motivaci a stimulaci zaměstnanců v období nestabilního ekonomického prostředí, kdy je nejvíce důležité tuto oblast nepodceňovat a naopak ji podporovat více než kdy jindy. Obsahuje teoretický výklad dané problematiky, od základního vysvětlení pojmů, až po promítnutí motivace do jednotlivých personálních činností a vymezení motivačního programu. Na tento základ plynule navazuje praktická část, uvedená krátkým představením a charakteristikou zkoumané společnosti a zhodnocení aktuálního stavu, především se zaměřením na oblast motivace a stimulace. Závěrem práce je navržení motivačního programu (systému), který ve firmě nebyl doposud vybudován, tedy doporučení, jaká opatření by společnost měla v rámci zlepšení procesu motivace ve firmě přijmout.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.