Název: Marketingová studie využití vybrané technické památky
Překlad názvu: Marketing study of useage technical sights
Autoři: ŠTĚRBOVÁ, Radka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovni ruch; marketingový plán; projekt; technické památky; marketing plan; project; technical sights; tourism
Citace: ŠTĚRBOVÁ, Radka. Marketingová studie využití vybrané technické památky. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112542


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet