Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Pelikánová, Iva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál. Blíže se zaměřím na rozbor věrnostních programů, jejich trendy v prostředí Internetu a zhodnocení úspěšnosti konkrétních programů firem působících na Internetu i mimo něj. Představím také cíle a předpoklady úspěchu věrnostních programů. Jako další dílčí cíl jsem si vybrala analýzu otevřeného věrnostního programu Sphere card. Na základě této analýzy zhodnotím jeho silné a slabé stránky a případně představím návrh na zlepšení.
Analýza a návrh internetového obchodu
Verner, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza a návrh internetového obchodu. Práce je rozdělena do tří částí: teorie, analýza a návrh. Každá tato kapitola je rozdělena do několika podkapitol. Hlavním cílem této diplomové práce je, vytvoření návrhu úspěšného internetového obchodu. Analytická část práce popisuje současný stav a trendy chování uživatelů internetu v ČR. Dále tato část práce také popisuje nároky na internetový obchod, jak z pohledu potencionálních zákazníků, tak z pohledu majitele obchodu. Poté následuje návrhová část diplomové práce, která vychází z teoretické a analytické části a je zde zpracován návrh internetového obchodu.
Srovnání internetového podnikání v Německu a ČR
Hráský, Antonín ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním vybraných aspektů internetového podnikání v ČR a Německu. Hlavním cílem práce je zhodnocení úrovně rozvoje internetového podnikání v ČR v posledních několika letech za pomoci komparace se situací v Německu. Dílčími cíli jsou potom zhodnocení klíčových předpokladů k rozvoji internetového podnikání v ČR a Německu, vytyčení perspektiv a příležitostí do budoucna v tomto oboru a srovnání některých vybraných aktuálních aspektů a trendů internetového obchodování v ČR a v Německu. Práce je rozdělena do 2 částí, a to teoretické a analytické. V rámci teoretické části jsou definovány jednotlivé pojmy, popsány subjekty a aplikace e-komerce a zhodnocen vývoj tohoto oboru v posledních 20 letech. V analytické části práce je nejprve věnován prostor srovnání vybraných předpokladů pro růst e-komerce v ČR a Německu, jako jsou např. právní prostředí, internetová penetrace nebo ICT vybavenost podniků a domácností. V závěrečné kapitole je potom vyhodnocen vývoj a současný stav internetového podnikání v obou vybraných regionech a popsán je zde také přístup EU k dané problematice.
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového obchodu Alza.cz. V rámci práce byla provedena analýza dostupných sekundárních dat a byl proveden vlastní primární marketingový výzkum prostřednictvím internetového dotazníkového šetření. V rámci práce byly stanoveny a ověřovány tři hypotézy. Na základě výstupů výzkumu byla formulována doporučení pro internetové obchody působící na českém virtuálním trhu a také konkrétní doporučení pro e-shop Alza.cz.
Elektronický obchod v praxi
DOŠEK, Jiří
Diplomová práce se zabývá podrobným prostudováním elektronického obchodu. Popisuje jej od samotných historických počátků vývoje internetového obchodování v České republice, kde rozebírá jednotlivé typy elektronického obchodu. V praktické části představuje analýzu dvou elektronických obchodů vytvořených podnikatelskými subjekty. V této části diplomová práce odpovídá na otázku od založení až po efektivní fungování elektronického obchodu v praxi. V závěru diplomové práce je navržen inovační prvek ? možnost uplatnění reklamace, který je zakomponován do internetového obchodu.
Vývoj obchodního využití internetu v ČR
Juriková, Ľubomíra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu obchodního využití internetu v České republice. Stručně charakterizuje vývoj internetu směřující k rozvoji elektronického obchodování ve světě i u nás a vymezuje jednotlivé etapy e-komerce. Poukazuje na různé výhody a nevýhody participace na internetovém obchodování a analyzuje vývoj vybraných kvantitativních i kvalitativních ukazatelů v období posledních přibližně pěti let. V spotřebitelském pojetí zkoumá vývoj počtu uživatelů internetu, jejich nákupní chování a také jejich vztah k platbám na internetu. V přístupu podnikatelském je zkoumáno firemní připojení k internetu, webová prezentace firem a rozvoj e-shopů v ČR. V závěru práce jsou rozebrány vybrané překážky dalšího rozvoje obchodování na internetu jednak u nás, jednak na nadnárodní úrovni v rámci Evropské unie.
Využití internetových blogů k reklamním účelům
Rambousková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Využití blogů jako nástroje internetové reklamy" je popis využívání osobních internetových blogů za účelem levné a účinné reklamy na Internetu. První kapitola se zabývá krátce marketingem, dále internetovým marketingem a jeho rozdělení. Druhá kapitola je celá věnována internetové reklamě a hlavně popisu jednotlivých marketingových nástrojů, které se na Internetu využívají. Ve třetí kapitole je popsáno na příkladech, jak reklama na internetovém blogu funguje. Poslední kapitola se věnuje dotazníku a jeho výsledkům. Také je v této kapitole porovnán vliv reklamy prostřednictvím blogu a reklamy v časopise.
E-commerce a sociální sítě v malých podnicích
Vokáčová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na oblast e-commerce v malých podnicích v souvislosti s e marketingem a sociálními sítěmi. První kapitola je zaměřena na marketingové procesy a možnosti využívání Internetu v malých podnicích. Ve druhé kapitole se zabývám pravidly tvorby webových stránek firmy, internetovými nástroji na podporu webové prezentace (Google Analytics) a optimalizací pro vyhledávače (SEO). Ve třetí kapitole se věnuji sociálním médiím a na řadě případových studií popisuji využití především sociální sítě Facebook v marketingu. Závěrečná čtvrtá kapitola je vyústěním předchozích kapitol , veškeré teoretické poznatky zde aplikuji na dvě skutečné firmy AS ROVI, s.r.o. a METRO FLORENC, s.r.o. V závěru pak shrnuji výše zmíněné a stanovuji doporučení jak obou firmám, tak malým podnikatelům obecně. Diplomová práce byla koncipována jako návod malým podnikatelům, jak efektivně využít moderních internetových nástrojů ke zlepšení vlastní propagace a potažmo zisku.
Analýza online prodeje zájezdů
Cmíral, Lukáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na online prodej zájezdů, současné trendy spojené s vývojem technologií používaných v cestovním ruchu a uplatnění nových technologií v prodeji zájezdů. První kapitola je zaměřena obecně na aspekty online prodeje zájezdů. Ve druhé kapitole je podrobně porovnáno 6 nejpoužívanějších prodejních a rezervačních B2B a B2C systémů pro cestovní kanceláře a agentury. Ve třetí kapitole se věnuji fenoménu prodeje zájezdů německých cestovních kanceláří českými cestovními agenturami.
Výrobková politika na Internetu
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané aspekty výrobkové politiky na internetu. Na statistikách z posledních let je demonstrován rychlý vývoj online nakupování. První kapitola zahrnuje specifika marketingového mixu na internetu a zavedení produktu do online prodeje. Druhá kapitola je zaměřena na specifika e-commerce a prozkoumání statistik online nákupů. Ve třetí kapitole jsou nastíněny nové trendy a možnosti dalšího vývoje nakupování na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.