Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Autosalon v Jihlavě
Žák, Karel ; Mizerová,, Lenka (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením projektové dokumentace pro novostavbu autosalonu. Navržený objekt je situován na území kraje Vysočina ve městě Jihlava. Autosalon je navržen jako provoz pro prodej automobilů a s ním spojenou administrativu. Budova je dvoupodlažní. Nosné konstrukce jsou monolitický skelet. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Autosalón
Cigánek, Jiří ; Fridrichová, Zdenka (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce je projekt dvoupodlažního autosalónu v Ostravě Porubě. Jedná se samostatně stojící objekt s druhým nadzemním podlažím pouze nad zděnou částí prvního nadzemního podlaží. Objekt je navržen pro prodej a servis osobních automobilů . V přední části prvního nadzemního podlaží se nachází prodejna s WC určeným pro zákazníky. Za touto části je v prvním nadzemním podlaží zázemí zaměstnanců, WC, kuchyňka, sprchy a dvě šatny. Dále se zde nachází rychlý příjem pro 2 osobní automobily. V druhém nadzemním podlaží jsou umístěny kanceláře se samostatným WC. Za touto částí objektu se nachází poslední část autosalónu a to servis. Zde nalezneme pracovní plochu se třemi samostatnými pracovními místy, část určenou pro menší opravy, průjezdnou myčku, lakovnu, technickou místnost a sklad náhradních dílů. Konstrukční systém objektu tvoří ocelová konstrukce se ztužujícím zděným jádrem. Obvodový plášť 1.NP tvoří výplňové zdivo Heluz 20 s kontaktním zateplovacím systémem . Obvodový plášť 2.NP je z nosného zdiva Heluz P15 30 s kontaktním zateplovacím systémem. Konstrukce střešního pláště tvoří jednoplášťová plochá střecha. Nosná konstrukce je tvořena betonovou deskou betonovanou do trapézového plechu uloženého na ocelových příhradových nosnících. Střešní plášť je zateplen polystyrenem EPS 150S. Hydroizolační vrstvu tvoří dvě vrstvy modifikovaného asfaltového pásu s výztužnou vložkou.
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.
StarCars Autosalon
Kretek, Jakub ; Mizera, Pavel (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Novostavba autosalonu a autoservisu, se dvěma nadzemními podlažími, s pultovou střechou a hliníkovou fasádou. Situována blízko centra Ostravy.
Nosná konstrukce autosalonu
Pelechová, Denisa ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednáva o návrhu a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu. Objekt se nachází v lokalitě Brna. Konstrukce je tvořena z válcovaných profilů a trubek. Celková výška objektu je 17,395 m a délka 32,6 m. Příčná vazba je tvořena příhradovým obloukovým vazníkem, který je vetknut do betonových pilířů. Vnější vazba je tvořena příhradovými sloupy. Zatížení se skladá z vlastní tíhy, ostatního stálého, užitného a klimatického zatížení v podobě větru a sněhu, které je vztaženo k dané lokalitě. Statický posudek vychází z předchozího zatížení a je proveden pomocí programu Scia Engineer 2008 a ručního výpočtu.
Nosná konstrukce autosalonu
Náplava, Ondřej ; Barnat,, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce autosalonu, a to ve dvou variantách. Daný objekt je situován v intravilánu města Uherské Hradiště. Ocelovou konstrukci tvoří dva objekty (hlavní a vedlejší), jejich půdorysy jsou částečně překryty. Hlavní objekt má kruhový půdorys, vedlejší objekt má obdelníkový půdorys. Budova je dvoupodlažní. Pro analýzu vnitřních sil byl sestaven prostorový prutový model, na kterém byla provedena optimalizace dílčích prutů na oba mezní stavy. Střešní opláštění je provedeno systémem střešních panelů Brollo a Rockwell. Stěnový plášť je z izolačních skel Stavební sklo a stěnových panelů Brollo.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Beneš, Marek ; Šmerdová, Dana (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí finanční zdraví společnosti Mercedes salon a.s. a porovnává ji v rámci jednoho odvětví, s podnikatelskými subjekty BMW salon a.s. a Audi salon a.s., v období let 2005 až 2009 a to na základě vybraných metod finanční analýzy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a analytické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a přístupy k finanční analýze. Praktická část se zaměřuje na vyhotovení hodnocení finanční situace vybraných podniků pomocí dílčích analýz. Na závěr je uvedeno celkové hodnocení finanční situace vybraných podniků a jsou navržena doporučení vedoucí k jejich zlepšení v problémových oblastech.
Ocelová konstrukce autosalonu
Sztulová, Petra ; Štrba, Michal (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh a posouzení ocelové konstrukce autosalonu. Objekt je jednopodlažní, obdélníkového půdorysu o rozměrech 15 x 30 m a výšky 7 m. Konstrukce je tvořena střešním pláštěm, vaznicemi, vazníky, sloupy a obvodovým pláštěm ze skla.
Komunikační strategie vybrané firmy
Andrlová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii firmy Ford MotoTrade VM a jejím cílem je zhodnocení této strategie. V úvodu teoretické části se zabývám marketingem, jeho definicí a stručnou historií. Samotná podkapitola je věnována marketingovému mixu jako stěžejní problematice této práce. Na konci první kapitoly je popsána analýza SWOT. Praktická část práce se potom zaměřuje na samotnou společnost Ford MotoTrade VM, především na popsání její komunikační strategie. Jsou zde uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Na konci podkapitoly jsou potom mnou navržená doporučení, která vycházejí z teoretických poznatků, výsledků dotazníkového šetření a analýzy SWOT

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.