Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem
Hoštičková, Miroslava ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Hájková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá řízením lidských zdrojů, tak jak je popsáno v literatuře. Zásadní otázkou je propojení systému hodnocení v organizaci s naplňováním poslání a cílů organizace. Práce se orientuje na propojení vztahu mezi řízením pracovního výkonu a hodnocením zaměstnanců. Dále se zaměřuje na kritéria hodnocení, různé formy a metody hodnocení a také na předpoklady a dovednosti hodnotitele, ale i předpoklady hodnocených zaměstnanců, jejich schopnost reflektovat svou práci a schopnost sebehodnocení. V praktické části diplomové práce představuji organizaci, ve které je realizováno šetření. V rámci tohoto šetření je provedena analýza systému hodnocení v organizaci, jejímž cílem bylo zjistit, jaký je aktuální stav systému hodnocení zaměstnanců v organizaci a identifikovat možnosti dalšího rozvoje a navrhnout možné změny, které povedou k rozvoji jednak pracovníků a jednak celé organizace. Na základě těchto výstupů je navržena nová metodika k hodnocení zaměstnanců. klíčová slova: hodnocení zaměstnanců, řízení pracovního výkonu, metody hodnocení, dovednosti hodnotitele, sebehodnocení.
Kooperativní učení a výsledky žáků
Konvičková, Hana ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Cílem této teoreticko-empirické práce bylo zjistit pomocí pedagogického experimentu u žáků střední odborné školy v předmětu obchodně právní korespondence, zda zásady kooperativního učení, použité při vypracování obchodních dopisů, budou mít vliv na výsledky žáků, kteří budou pracovat jak formou kooperace (v páru), tak frontálně (individuálně). Dalším cílem tohoto výzkumu bylo rozebrat výsledky žáků a žáků ve skupinkách (dvojic, trojic) a následně zhodnotit účelnost zařazení zásad kooperativního učení do práce žáků v tomto předmětu. To vše za předpokladu seznámení žáků se stanovenými kritérii pro hodnocení a výsledným rozborem jejich prací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Žák mladšího školního věku a jeho sociální pozice ve třídě
Hornová, Jana ; Linková, Marie (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Práce má teoreticko-výzkumný charakter. Teoretická část práce se zabývá obecně teoretickými základy a východisky, které se vztahují k žákovi mladšího školního věku a jeho sociální pozici ve třídě. V praktické části se soustředí realizaci projektu, který má za cíl zlepšit vztahy v kolektivu a pomoci žákům, kteří nejsou spokojeni se svou sociální pozicí ve třídě, získat pozici lepší.
Reliabilita hodnocení ve vybraných odborných předmětech
Konvičková, Hana ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Anotace v českém jazyce V teoretické části bakalářské práce se zabývám definicemi školního hodnocení, pojetím hodnocení v současné době, typy hodnocení, vlastnostmi hodnocení, specifiky hodnocení v odborných školách, dále specifiky hodnocení ve vybraných odborných předmětech a reliabilitou hodnocení jako podmínkou objektivního hodnocení. V empirické části bylo mým cílem za pomoci empirické sondy zjistit úroveň reliability hodnocení vybrané úlohy v předmětu Obchodně právní korespondence, Písemné a ústní komunikace a Písemné a elektronické komunikace. Vyučujícím těchto předmětů na 3 středních odborných školách v Praze 1, 4 a 9 jsem úlohy pro žáky předložila k zadání a zhodnocení podle předem specifikovaných kritérií. Jedním z hodnotitelů byl učitel předmětu dané školy, druhým hodnotitelem jsem byla já. Reliabilita byla určena jako míra shody nezávislého hodnocení dvou hodnotitelů stejných prací žáků. V závěru práce reflektuji přínosy a nedostatky samotného výzkumu a hodnocení prací učitelem zmíněné školy a mnou, jako učitelkou a současně autorkou bakalářské práce. Dále se snažím navrhnout postup pro dodržování základních kritérií hodnocení v obchodních písemnostech.
Hodnocení a sebehodnocení v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
Bendl, Petr ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku hodnocení v tělesné výchově a jeho působení na sebehodnocení žáků. Teoretická část je tvořena osobnostně-sociální charakteristikou dítěte mladšího školního věku, analýzou sebehodnocení jako komponenty sebepojetí člověka a konečně teoretické zvládnutí obsahu a forem hodnocení na 1. stupni s důrazem na jeho cíle. Stěžejní kapitolou je teoretický popis konceptů hodnocení v tělesné výchově. Praktická část se věnuje zjišťování vlivu hodnocení na sebehodnocení žáků porovnáním paralelních dotazníkových šetření a průzkumu současných trendů v hodnocení v tělesné výchově.
Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů
Glaserová, Barbora ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent)
Diplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci.
Determinanty ovlivňující jazykové vzdělávání
Jílková, Jana ; Prokop, Jiří (vedoucí práce) ; Betáková, Lucie (oponent) ; Smetáček, Vladimír (oponent)
Cílem této disertační práce je analyzovat vybrané faktory ovlivňující proces osvojování si cizího jazyka žákem ve školním i mimoškolním prostředí a porovnání tří strategií při hodnocení jazykových znalostí a dovedností. Výzkumné šetření je realizováno smíšeným kvalitativním a kvantitativním výzkumem. Data byla získána z dokumentů, dotazníků a částečně řízených rozhovorů. Respondenty byli kandidáti státních jazykových zkoušek a žáci středních škol, skládající novou státní maturitní zkoušku. Výsledky ukazují statisticky významné vztahy mezi formálním hodnocením učitelem, výsledkem standardizovaných zkoušek a sebehodnocením žáků a dalšími faktory, jako věk zahájení studia cizího jazyka, používané učební materiály a zda cizí jazyk vyučoval český učitel nebo rodilý mluvčí. Tato zjištění mohou poskytnout zpětnou vazbu, kterou mohou ke strategickým změnám při dosahování cílů v jazykovém vzdělávání využít žáci, učitelé a zkoušející.
Školní hodnocení a jeho vliv na dítě
Boldišová, Lenka ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA v PRAZE Pedagogická fakulta katedra primární pedagogiky ŠKOLNÍ HODNOCENÍ A JEHO VLIV NA DÍTĚ SCHOOL ASSESSMENT AND ITS INFLUENCE ON THE CHILD Vedoucí diplomové práce: PhDr. Jana Stará, Ph.D. Autor diplomové práce: Lenka Boldišová Studijní obor: učitelství pro 1. stupeň ZŠ Forma studia: kombinovaná Diplomová práce dokončena: březen, 2012 ABSTRAKT: V teoretické části bude analyzována problematika hodnocení v současné škole. Zvláště bude zaměřena pozornost na shromažďování poznatků z oblasti vlivu hodnocení a jeho jednotlivých forem a typů na dítě. V empirické části bude použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. V kvantitativní části výzkumu budou použity dotazníky pro učitele 1. stupně, pro žáky 2. - 5. ročníků základní školy a rodiče žáků téže školy 1. - 5. ročníku. Otázky se zaměří na jejich postoje k různým formám školního hodnocení. Čeho se při hodnocení obávají, co upřednostňují, jaký mají postoj k sebehodnocení, jaký vliv na ně mají různé formy hodnocení. V několika hloubkových rozhovorech se žáky, jejich rodiči a jejich učitelem prozkoumám, jak jsou v primární škole hodnoceni, jak je v souladu jejich hodnocení s hodnocením učitelů a rodičů. Jaký mají postoj ke společným mimoškolním akcím. KLÍČOVÁ SLOVA: školní hodnocení, sebehodnocení, 1. stupeň základní školy, vliv...
Hodnocení zaměstnanců vybrané obce s rozšířenou působností jako faktor zvyšování motivace
Woitková, Karin ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Řípová, Karolína (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou hodnocení zaměstnanců vybrané organizace veřejné správy. Hodnocení zaměstnanců je zásadním a motivujícím nástrojem při řízení lidských zdrojů a je jedním z nástrojů k dosažení pracovní úspěšnosti zaměstnanců. Současně přispívá k posílení prestiže úřadu a ke zvýšení spokojenosti občanů. Cílem diplomové práce je analyzovat současné nastavení systému hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci veřejné správy, zjistit nedostatky současného stavu hodnocení zaměstnanců daného úřadu z pohledu jeho vlivu na pracovní motivaci zaměstnanců a navrhnout změny pro jeho zlepšení. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti řízení pracovního výkonu, teorie pracovní motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců. V praktické části diplomové práce je představen zkoumaný úřad a je analyzován systém hodnocení zaměstnanců používaný na tomto úřadě. Dále jsou v této části uvedeny výsledky provedeného dotazníkového šetření. V závěrečné části jsou na základě teoretických poznatků a praktických zjištění formulována doporučení, jež mohou organizaci napomoci zefektivnit systém pracovního hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.