Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza podnikatelského prostředí Venezuely
Smolková, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Štemberk, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením podnikatelského prostředí Venezuely na základě PEST a SWOT analýzy. V první kapitole jsou vysvětleny základní pojmy jako podnikatelské prostředí, metody jeho hodnocení a podstata použitých analýz. V druhé kapitole dochází k samotného zhodnocení venezuelského podnikateslkého prostředí na základě výše zmíněných analýz. V poslední kapitole jsou shrnuty rizika a bariéry, které se nachází při vstupu na venezuelský trh a dále možnosti prohloubení stávající spolupráce a perspektivy navázaní nové.
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Transformace lilku bramboru genem kódujícím proteázový inhibitor SPI-2
Říhová, Barbora ; Fischer, Lukáš (vedoucí práce) ; Vítámvás, Pavel (oponent)
Předmětem této diplomové práce byla genetická modifikace lilku bramboru za účelem zvýšení jeho rezistence vůči patogenům a škůdcům. Při vývoji rezistence rostlin se často využívá podobných typů molekul, které rostliny samy využívají při svých obranných reakcích. V této práci byl pro genetickou modifikaci použit gen kódující zástupce inhibitorů serinových proteáz SPI-2, pocházející ze zavíječe voskového (Galleria mellonella). Jelikož se v předchozích pokusech týmu protein SPI-2 nepodařilo v transformovaných rostlinách detekovat, byla základní forma genu upravena přidáním Kozakové sekvence do okolí iniciačního kodónu, čímž se měla zvýšit iniciace translace a tím hladina proteinu. Pro transformaci byly připraveny dva konstrukty, kódující proteiny SPI-2-T a SPI-2-Y, které se liší jednou aminokyselinou, a to mírně pozměňuje jejich inhibiční aktivitu. Konstrukt SPI-2-T byl nejprve pomocí infiltrace s Agrobacterium tumefaciens vnesen do listů tabáku Nicotiana benthamiana. Oba konstrukty SPI-2-T a SPI-2-Y byly poté použity pro stabilní transformaci lilku bramboru (Solanum tuberosum cv. Desireé). Přítomnost proteinu se však v rostlinách nepodařilo prokázat, přestože byl vnesený gen transkribován a jeho sekvence v rostlinách byla ověřena sekvenací. Je tedy pravděpodobné, že protein není v cytoplazmě...
Projekt podpory podniku
Vašourek, František ; Kremláček, Michael (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je užití projektového managementu k podpoře podnikání sítotiskové dílny HW Prints. Jejím cílem je vytvoření návrhu projektu na zavedení internetového obchodu pro značku HORSEWAG.
Marketingová analýza vybraného podniku cestovního ruchu
Macková, Martina ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Na Pekárně. Analyzovány jsou příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky restaurace prostřednictvím analýzy SWOT, politicko-právní, ekonomické, sociálně-kulturní a technologické prostředí prostřednictvím analýzy PEST, mikroprostředí ve vztahu k zákazníkům, konkurenci a dodavatelům, současná marketingová strategie restaurace a použité marketingové nástroje. Pro získání podrobnějších informací o podniku byl využit marketingový výzkum ve formě hloubkového rozhovoru a Mystery shoppingu. Na základě výsledků analýz bude navrhnuta vhodná marketingová strategie pro budoucí období a také případná zlepšení.
Strategická analýza společnosti Adventure World, s.r.o.
Armenov, Roman ; Kubíček, Aleš (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou Adventure World s.r.o. provozující únikové hry v Praze. Cílem práce je navrhnout strategická doporučení pro další vývoj společnosti. Obsahem teoretické části je definování základní terminologie a podrobný popis postupu při formulaci strategie. V praktické části se aplikují analytické nástroje popsané dříve. Při analýze vnějšího makrookolí se používá nástroj PEST analýza. Pro znázornění oborového okolí se používají nástroje analýza 5 konkurenčních sil, mapy strategických skupin. V rámci zkoumání vnitřních podmínek společnosti se identifikují strategické zdroje a schopnosti s použitím nástroje hodnotového řetězce. Pro shrnutí poznatků z analýz je použít nástroj SWOT matice a následně generovány alternativy strategie. V závěru práce autor navrhuje znění mise a aktualizované vize, strategických cílů společnosti a konkretizuje opatření, která tyto cíle schopna společnost naplnit.
Change of operating processes in selected construction company
Fabo, Pavol ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Vrbová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá podrobnou analýzou malé stavební firmy, přičemž je zaměřena na změnu v jejích řídících a provozních procesech. Cílem práce je pomocí odborné literatury nalézt metody na změnu procesů v této firmě. První kapitola má teoreticko-metodologický charakter, ve které analyzujeme teoretické poznatky z odborné literatury. Vymezíme pojmy jako podnik, procesy v podniku, metody analyzování jeho výkonnosti a způsoby jejich zmien- reengineeringu. V druhé kapitole představíme konkrétní podnik, jeho cíle a činnost. Ve třetí kapitole se zaměříme na podrobnou analýzu výkonnosti podniku pomocí finanční analýzy, na zjištění hrozeb a příležitostí z okolí podniku a od konkurence pomocí analýzy PEST a Porterova modelu konkurenčních sil. SWOT analýza poskytuje výsledky všech analýz. Ty jsou podkladem pro návrhy řešení stavební firmy v rámci čtvrté kapitoly se zaměřením na změny v řídících a výrobních procesech firmy, díky nimž by zvýšila svou výkonnost a získala lepší postavení trhu.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Doležal, Ondřej ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je kvalitní zpracování marketingové situační analýzy vybrané energetické společnosti, konkrétně společnosti ČEZ, a.s. Vyhotovení analýzy společnosti umožní lépe plánovat své marketingové aktivity a obstát tak v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vztahující se k marketingu jako celku a dále teoretická východiska potřebná pro vyhotovení marketingové situační analýzy, kam spadá jak PEST analýza, Porterova analýza pěti sil, SWOT analýza, ale také marketingový mix. Tyto poznatky jsou poté aplikovány do praxe. Získané výsledky z jednotlivých analýz jsou posléze zformulovány do doporučení, které by měly společnosti pomoci úspěšně zvládat marketingové řízení.
Podnikatelský plán založení živnosti
Borkovec, Ondřej ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu Kavárny XY provozova-nou podnikatelem s živnostenským oprávněním. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se věnuje teoretickému rámci, popisuje náležitosti živnostenského podnikání a strukturu podnikatelského plánu. Podrobně jsou definovány nástroje jako PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Druhá část práce je praktickou aplikací poznatků z první části ve formě zpracování podnikatelského plánu Kavárny XY. Praktická část se věnuje definici konkurenční výhody podniku, analýze okolí podniku a konkurence, prodejnímu a finančnímu plánu a vyhodnocení rizik projektu. Výsledný podnikatelský plán je prostředkem k posouzení realizova-telnosti záměru a jeho potenciální ziskovosti.
Podnikatelský plán v oblasti gastronomie
Kraus, Martin
Předmětem bakalářské práce "Podnikatelský plán v oblasti gastronomie" je sestavení podnikatelského plánu pro nově vznikající podnik zaměřený na poskytování služeb v oblasti gastronomie. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se podnikání a jednotlivé části podnikatelského plánu. V praktické části jsou využity popsané principy a navržen konkrétní podnikatelský plán pro začínající firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.