Název: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Překlad názvu: Marketing plan of Prague Sports Union
Autoři: Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový mix; marketingový plán; nezisková organizace; PEST; Pražská tělovýchovná unie; PTU Praha; sportovní organizace; SWOT; marketing mix; marketing plan; non-profit organization; PEST; Prague Sports Union; PTU Praha; sport organization; SWOT

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349031


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet