Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování podnikatelských aktivit
Pospíšil, Filip ; Ing. Martin Širůček, Ph.D: (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „Financování podnikatelských aktivit“ zpracovává vstup na zahraniční e-commerce trh za pomocí zvolené strategie a moderního marketingového plánu. V první části je pozornost věnována problematice e-commerce, podnikání na internetu, průnikům na nové trhy a nástrojům internetového marketingu z pohledu teorie. Druhá část se zabývá popisem společnosti TWIN PRODUCTION s.r.o., analýzou a srovnáním dvou vybraných trhů. Součástí je také navrhnutí strategie pro vstup na vybraný trh a nastíněná marketingová strategie. V neposlední řadě jsou všechny aktivity spojené s internacionalizací finančně vyčísleny a jsou navrhnu některá opatření.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Barnet, Lukáš ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Fíbek, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Význam práce spočívá v návrhu řešení, které může být implementováno do popsané společnosti. Obsahem je seznámení s firmou a jejími současnými postupy v oblasti marketingové komunikace. Následně jsou navrhována řešení, která jsou založena na popsaných nedostatcích.
Návrh komunikačního mixu podniku
Syková, Iveta ; Balcárek, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro fitness centrum v samotném středu města Brna. Tato práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingu, analytická část obsahuje vybrané analýzy makroprostředí a mikroprostředí, jejichž výsledky jsou podklady pro samotnou návrhovou část práce. V poslední části jsou stanoveny návrhy komunikačního mixu společnosti, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti, získání povědomí u potencionálních zákazníků a také k následnému zvýšení zisku.
Analýza aplikačních firewallů sociálních sítí
Zítka, Radim ; Malinka, Kamil (oponent) ; Januš, Filip (vedoucí práce)
Práce popisuje způsoby, jak lze přistupovat na sociální sítě pomocí automatického robota, smysl tohoto přístupu a důvody vedoucí k používání ochran před automatickými roboty. Cílem je analyzovat aktuálně používané ochrany před automatickými roboty nejznámějších sociálních sítí (Facebook, Twitter, LinkedIn a YouTube) a rozšířit tyto informace mezi ostatní vývojáře. Ti poté mohou využít těchto znalostí pro zlepšení ochrany svých webových stránek. Výstupem této bakalářské práce je popis aktuálně používaných ochran sociálních sítí a dále návrh ochrany, která pomáhá odhalit automatické roboty na základě podezřelého chování.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Ďuránová, Lucie ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vedoucím ke zlepšení marketingové komunikace svatebního a společenského salonu Marion. V první části práce jsou popsána teoretická východiska. Následuje analytická část představující současnou situaci salonu s provedenými analýzami, které jsou shrnuty ve SWOT analýze. V poslední části jsou na jejím základě stanoveny návrhy zlepšující marketingovou komunikaci.
Efektivita postupů pro správu komerčních profilů na sociální síti facebook
Medek, Michal ; Lustig, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě, jakožto trend 21. století, jejich vliv na společnost a jak lze tedy možno využít jejich potenciálu v marketingové komunikaci. Pro tento účel je založena nová stránka na sociální síti Facebook, budeme sledovat její vývoj a testovat různé postupy pro získávání odběratelů.
Dialogové rozhraní pro e-commerce
Crlík, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie pro nový elektronický obchod. Specifikuje vznik elektronické aplikace a popisuje jednotlivé marketingové nástroje, které vedou k efektivnějšímu prodeji produktů nabízených elektronickým obchodem.
Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích
Blažek, Jan ; Brož, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. Praktická část, která je těžištěm práce, se zabývá samotnou analýzou současného stavu propagace na sociálních sítích společnosti. Pomocí vybraných metrik dojde ke srovnání propagace společnosti s konkurencí. Na základě této analýzy pak bude stanoven návrh změn marketingové strategie a komunikace společnosti na sociálních sítích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.