Název:
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu:
Proposal of the Communication Mix of the Selected Company for Entering the Foreign Market
Autoři:
Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.
This diploma thesis is focused on the communication mix of Mr. Hobza’s company, which is interested in the handmaking of wooden flowers. The company doesn’t use any forms of communication mix so far, so the proposals are made for the domestic market and will be used also for the foreign market. The thesis is divided into three parts. Theoretical, analytical and proposal part. The main goal is to design the most effective communication so the company will be better known in the domestic and foreign market.
Klíčová slova:
e-shop; internetové stránky; komunikace; komunikační mix; online marketing; reklama; sociální sítě; advertisement; communication; communication mix; e-shop; internet page; online marketing; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197703