Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Suggestion of a Change in the Communication Mix of a Selected Travel Agency
Šenková, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the assessment of the current state of the marketing situation at the BUBO travel agency. Through various analyses of both the external and internal environment, the communication mix has been evaluated and corresponding solutions, based on the results of the analyses, have been offered to improve the marketing communication of the company.
Zhodnocení ekonomické situace podniku
Slezáková, Petra ; Kraus, Petr (oponent) ; Srbová, Pavla (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí ekonomickou situaci společnosti CK BON TON, s.r.o. na základě strategické a finanční analýzy během let 2015-2021. Teoretická část definuje vybrané ekonomické analýzy a některé ukazatele finanční analýzy, jež jsou dále aplikovány v analytické části. Analytická část prezentuje výsledné hodnoty ukazatelů a závěry ekonomických analýz. Poslední část práce představuje návrhy na zlepšení ekonomické situace společnosti a jejich přínosy.
Dopad pandemie COVID-19 na odvětví služeb cestovních kanceláří a agentur
KONORSKÁ, Eliška
Cílem práce je na základě analýzy zjistit, jaký dopad měla pandemie COVID-19 na odvětví cestovních kanceláří a agentur se zaměřením na český trh. Dalším cílem je formulovat strategie pro cestovní kanceláře a agentury, které byly pandemií ovlivněny.
Podmínky a rizika podnikání ve vybraných službách turismu
BURIANOVÁ, Denisa
Tématem předkládané bakalářské práce jsou zprostředkovatelské služby cestovního ruchu. Turismus je významný ekonomický činitel a v současné době dynamicky se rozvíjející odvětví. Mezi pozitivní efekty turismu patří i rozvoj podnikatelské činnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na podmínky a rizika podnikání ve službách cestovních kanceláří a agentur. Hlavním cílem této práce je zhodnocení situace z pohledu vybrané cestovní agentury. Součástí práce jsou analýzy hodnotící makroprostředí, vnější a vnitřní prostředí organizace. Analýzy jsou založeny na sekundárních zdrojích, kterými jsou především veřejně dostupná data Eurostatu a Českého statistického úřadu. Dalším zdrojem informací jsou primární data z dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Na základě provedených analýz jsou zhodnoceny příležitosti, podmínky a rizika podnikání v tomto odvětví. Díky výzkumu je možné vyhodnotit současnou situaci podniku a jsou navržena opatření, které by mohly vést ke zlepšení.
Produkty cestovních kanceláří a agentur pro vybrané segmenty zákazníků
KYNČLOVÁ, Markéta
Cílem této kvalifikační práce je provést analýzu produktového portfolia v současnosti nabízeného cestovními kancelářemi a agenturami se zaměřením na vybraný segment zákazníků. Vybraným segmentem této práce jsou studenti vysokých škol, neboť lze předpokládat, že mají specifické chování, potřeby a požadavky, kterými se liší od ostatních účastníků cestovního ruchu. Dalším cílem je na základě syntézy získaných dat vytvořit nové produkty cestovního ruchu a diskutovat jejich ekonomickou konkurenceschopnost.
Suggestion of a Change in the Communication Mix of a Selected Travel Agency
Šenková, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on the assessment of the current state of the marketing situation at the BUBO travel agency. Through various analyses of both the external and internal environment, the communication mix has been evaluated and corresponding solutions, based on the results of the analyses, have been offered to improve the marketing communication of the company.
Návrh tras po Francii pro ruskou klientelu
Andronnikova, Ulyana ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza ruských cestovních kanceláří a návrhy nových a zajímavých turistických tras po Francii pro ruské návštěvníky s přihlédnutím k jejich kulturním odlišnostem a možnostem. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti cestovního ruchu, typologie cestovního ruchu, popisuje turistickou infrastrukturu v jednotlivých regionech Francie a význam odvětvi cestovního ruchu pro tento stát. Praktická část obsahuje analýzu ruských cestovních kanceláří nabízející poznávací zájezdy do Francie a samotnou organizaci a plánování vlastních zájezdů.
B2B on-line v cestovní kanceláři
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina
Tématem této diplomové práce je vztah B2B online v cestovní kanceláři. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy obchodních vztahů mezi cestovní kanceláří a cestovními agenturami v on-line prostředí vyhodnotit jejich funkčnost a navrhnout možnosti zdokonalení. Vedlejším cílem je zjistit, jak funguje spolupráce mezi cestovními kancelářemi a jejími dodavateli.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna
Růžičková, Anna ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace CK Trip a CK Kudrna" popisuje a analyzuje marketingové nástroje a aktivity cestovních kanceláří Trip a Kudrna. Cílem je komparace marketingové komunikace obou subjektů. Porovnávané prvky demonstruje na základě marketingového mixu, komunikačního mixu, SWOT analýzy a corporate identity. Nejvýznamnějšími analyzovanými komunikačními nástroji jsou internetové prezentace cestovních kanceláří a jejich tištěné katalogy. Předmětem této práce je marketingová komunikace, která však vychází z celého charakteru organizací a je vázána na historii, nabízené produkty a služby, firemní kulturu atd. Z důvodu lepší analýzy situace se tedy práce zabývá i těmito oblastmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.