Název:
B2B on-line v cestovní kanceláři
Překlad názvu:
B2B on-line in Travel agency
Autoři:
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této diplomové práce je vztah B2B online v cestovní kanceláři. Cílem této diplomové práce je na základě analýzy obchodních vztahů mezi cestovní kanceláří a cestovními agenturami v on-line prostředí vyhodnotit jejich funkčnost a navrhnout možnosti zdokonalení. Vedlejším cílem je zjistit, jak funguje spolupráce mezi cestovními kancelářemi a jejími dodavateli. A topic of this thesis is B2B online in a travel agency. The aim of this thesis is based on an analysis of trade relations between a travel agency and tour operators in the online environment to evaluate their functionality and to suggest possible improvements. The secondary aim is to see how the cooperation between the travel agency and suppliers works.
Klíčová slova:
cestovní agentura; cestovní kancelář; Cestovní ruch; elektronický obchod; obchod; online; spolupráce.; business; cooperation.; e-commerce; online; tour operator; Tourism; travel agency Citace: KUDRLIČKOVÁ, Kateřina. B2B on-line v cestovní kanceláři. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/42271