Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.
Komunikační mix vybrané cestovní kanceláře
Vimmerová, Táňa ; Vimmer, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce je zdokonalení komunikačního mixu vybrané cestovní kanceláře LAYNO Tour s.r.o., která se zaměřuje na mladé lidi. Práce je systematicky rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretický výklad, vymezuje stěžejní pojmy marketingu a komunikačního mixu, a vytváří tak teoretický rámec pro následující dvě části. V druhé části je představena vybraná společnost a jsou v ní provedeny a vyhodnoceny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, současného marketingového a komunikačního mixu cestovní kanceláře. Poznatky z těchto analýz jsou souhrnně zobrazeny pomocí SWOT analýzy. Ve třetí části jsou na základě výstupů analytické části navrženy konkrétní nástroje komunikačního mixu, který má být aplikován.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.