Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí5 - 14další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy Cíl Hlavním cílem diplomové práce je vypracování marketingového manuálu marketingové komunikace Gambrinus ligy na sociálních sítích, který by byl flexibilně aplikovatelný jako obecný komunikační manuál klubů nejvyšší české fotbalové ligy. Jako dílčí cíle práce jsou stanoveny: analýza a zhodnocení vývoje oficiálních profilů Gambrinus ligy a jejích jednotlivých klubů na nejvýznamnější sociální síti Facebook; identifikace a sestavení přehledu dalších platforem sociálních sítí a stanovení jejich potenciálního přínosu v marketingové komunikaci Gambrinus ligy. Metody Pro účely předložené diplomové práce bylo užito kvalitativních i kvantitativních metod marketingového průzkumu. Z metod kvalitativních jde konkrétně o expertní rozhovor, případovou studii a pozorování; z výzkumných metod kvantitativního charakteru byly aplikovány analýza statistických dat a vývojová studie. Výsledky Na základě východisek plynoucích z analytické části této práce byl sestaven komunikační manuál Gambrinus ligy na sociálních sítích, který je podrobně popsán v samostatné kapitole diplomové práce. Klíčová slova Sociální sítě, internet, web 2.0, marketingová komunikace, internetový marketing, Facebook, Twitter, Google+, fotbalový marketing, Gambrinus liga,...
Mediální propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a Internetu
Režný, Daniel ; Čermák, Miloš (vedoucí práce) ; Vedral, Jan (oponent)
Práci na téma Propagace hudebního festivalu na sociálních sítích a internetu jsem si vybral z jednoduchého důvodu. Dlouhodobě se zajímám o hudební dění, jsem členem týmu okolo kapely Wohnout a festivaly jsou v letních měsících v podstatě můj denní chleba. Jen co se začne venku oteplovat, začne hudební byznys chrlit akce jako na běžícím páse. Každý týden se po republice konají desítky různých akcí od lokálních, po akce celorepublikového významu, od menších akcí po ty obrovské. Cílem mé práce není pouze obecně popsat způsob, jakým se festival dostává k lidem, ale zaměřit se i na to, jak funguje provázanost kulturní akce a médií, jaké jsou zákonitosti a jaké výhody z této spolupráce navzájem festivaly i média plynou Zajímalo mě také, jak ovlivňuje mediální partnerství mezi festivalem a médiem jeho zpravodajský obsah a zda mají mezi sebou nějaká nepsaná pravidla, která by mohla být z pohledu žurnalistické etiky problematická.
Banka a sociální sítě
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami banky na sociálních sítích, které slouží jako dokonalý nástroj marketingu a komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerše, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Dále je tu pohled na vybranou bankovní instituci na sociálních sítích, které používá. V praktické části jsou v prvním bloku analyzovány komunikační plány za jednotlivé kvartály roku 2015 a pohled na nejúspěšnější příspěvky. V druhém bloku je rozebrána analýza péče o zákazníky a na to, jak banka komunikuje na vybrané sociální síti s uživateli.
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
KALAFUT, Petr
Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.
Influence of social networks on communication and culture
Havlíček, Lukáš ; Krhutová, Milena (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
My bachelor thesis is focused on issues with social networking services and their influence on modern society. It addresses their history from the very first attempts to create a social networking service to the modern global ones. Later the thesis provides an explanation of the creation of a social networking service and its characteristic traits. Furthermore it outlines problems connected with the availability and overuse of social networking services that are subsequently influencing the human society. The thesis also analyzes the influence of social networks on language, interpersonal communication and cultural adaptation.
Mobilní systém pro podporu cestování
Blatný, Petr ; Zelený, Jan (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem návrhu a implementace mobilního systému pro podporu cestování. Aplikace, pojmenovaná TravelHelper, je implementována pro platformu Android, a je tedy napsána v programovacím jazyce Java. Text proto popisuje práci s použitou platformou a její základní části. Hlavní funkcí aplikace je cestovní deník, umožňující uživateli zaznamenávat významné body cest. Aplikace umožňuje tyto cesty sdílet na sociální sítě a zálohovat do souboru. Dalšími funkcemi aplikace jsou vyhledávání míst v okolí, správa cestovních výdajů, překladač, převodník měn a seznam pro balení.
Internetový marketing
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí5 - 14další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.