Název: Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy
Překlad názvu: Social Networks as an Essential Part of the Gambrinus league's Marketing Communication
Autoři: Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; fotbalový marketing; Gambrinus liga; Google+; internet; internetový marketing; kluby Gambrinus ligy; marketingová komunikace; Sociální sítě; Twitter; web 2.0; Facebook; football marketing; Google+; internet; internet marketing; marketing communication; Social networks; the Gambrinus league; the Gambrinus league's football clubs; Twitter; web 2.0

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60663

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329946


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet