Název:
Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy
Překlad názvu:
Social Networks as an Essential Part of the Gambrinus league's Marketing Communication
Autoři:
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Sociální sítě jako pilíř marketingové komunikace Gambrinus ligy Cíl Hlavním cílem diplomové práce je vypracování marketingového manuálu marketingové komunikace Gambrinus ligy na sociálních sítích, který by byl flexibilně aplikovatelný jako obecný komunikační manuál klubů nejvyšší české fotbalové ligy. Jako dílčí cíle práce jsou stanoveny: analýza a zhodnocení vývoje oficiálních profilů Gambrinus ligy a jejích jednotlivých klubů na nejvýznamnější sociální síti Facebook; identifikace a sestavení přehledu dalších platforem sociálních sítí a stanovení jejich potenciálního přínosu v marketingové komunikaci Gambrinus ligy. Metody Pro účely předložené diplomové práce bylo užito kvalitativních i kvantitativních metod marketingového průzkumu. Z metod kvalitativních jde konkrétně o expertní rozhovor, případovou studii a pozorování; z výzkumných metod kvantitativního charakteru byly aplikovány analýza statistických dat a vývojová studie. Výsledky Na základě východisek plynoucích z analytické části této práce byl sestaven komunikační manuál Gambrinus ligy na sociálních sítích, který je podrobně popsán v samostatné kapitole diplomové práce. Klíčová slova Sociální sítě, internet, web 2.0, marketingová komunikace, internetový marketing, Facebook, Twitter, Google+, fotbalový marketing, Gambrinus liga,...Thesis title: Social Networks as an Essential Part of the Gambrinus league's Marketing Communication Objective Main objective of this thesis is creation of marketing manual on various social networks intended for marketing communication of the Gambrinus league. It is supposed to provide flexibly applicable tool representing communication manual for clubs of primary football league in the Czech Republic. As partial objectives of this work are stipulated analysis and assessment of individual clubs' official Facebook profiles and their development. Further objectives are identification and compilation of overview representing other platforms of social networks and its evaluation considering their potential benefits for marketing communication of the Gambrinus league. Methodology Qualitative and quantitative methods of marketing research were used for the purposes of presented thesis. Qualitative methods comprehend expert dialogue, case study and observation. As qualitative research methods were applied statistical data analysis and development study. Results The communication manual for the Gambrinus league on social networks was completed and in detail described in separate chapter of this dissertation. It is for the most part based on solutions which were presented in the analytical part of this...
Klíčová slova:
Facebook; fotbalový marketing; Gambrinus liga; Google+; internet; internetový marketing; kluby Gambrinus ligy; marketingová komunikace; Sociální sítě; Twitter; web 2.0; Facebook; football marketing; Google+; internet; internet marketing; marketing communication; Social networks; the Gambrinus league; the Gambrinus league's football clubs; Twitter; web 2.0