Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komparace fitness center v Benešově
Navrátilová, Hana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komparace fitness center v Benešově Cíl práce: Tato bakalářská práce porovnává vybrané fitness centra ve městě Benešov. Byl zde proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Díky tomuto dotazníku bylo možné porovnat fitness centra a doporučit určité změny, které by mohly pomoci zlepšit kvalitu a tím i větší spokojenosti zákazníků. Metodika: Srovnání kvality služeb bylo realizováno pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen zákazníkům fitness center v Benešově v období jara 2013. Standardizovaný dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které podle zákazníka patří do ideálního fitness centra a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v jednotlivých centrech. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami v benešovských fitness center vyplývá, že klienti jsou nejvíce spokojeni se službami v S-centru. I toto centrum má však rezervy. Pro dosažení naprosté spokojenosti návštěvníků je nezbytné některé služby vylepšit, a odstranit malé nedostatky. Ostatní centra však mají rezervy větší. V této práci jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci zlepšit kvalitu poskytovaných služeb v...
Důvody vzniku a systém provozování vybraných lanových center v ČR
Kreutz, Petr ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Práce: Důvody vzniku a systém provozování vybraných lanových center v ČR Cíle práce: Bakalářská práce má za cíl zjistit hlavní motivační stimuly pro vznik vybraných lanových center ČR. Strukturu návštěvnosti, využití parku a návaznost služeb. Metody práce: Informace pro tvorbu práce byly získány metodou řízeného rozhovoru na jehož základě byl vytvořen nestandardizovaný dotazník, který byl elektronicky distribuován do 49 lanových center v ČR. Získaná data byla zpracována a vyhodnocena graficky a tabelárně. Výsledky: Většina provozovatelů, kteří odpověděli na dotazník uvedla, že lanové centrum jim slouží ke zvýšení atraktivity rekreačního zařízení nebo okolí. Dalšími motivy byla návštěvnost místa, kde lanové centrum leží nebo absence lanových center v okolí. Klíčová slova: Lanové centrum, marketingový mix, sportovní služby.
Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru
Kadlecová, Eva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na vybrané fitness centrum, ve kterém byl proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných byl také hlavním cílem tohoto projektu. Díky tomu bylo možné zhodnotit vybrané fitness centrum a doporučit možné změny, které povedou ke zlepšení kvality a tím i větší spokojenosti klientů. Zároveň tato práce vznikla ve snaze pomoci vytvořit standardizovaný model SERVQUAL dotazníku v rámci projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness vedeným magistrem Janem Šímou (číslo projektu: 267811, který je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy). Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen klientům fitness centra Gladiátor v období od prosince 2010 do července 2011. Tento dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které si klient představuje v ideálním fitness centru a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve fitnessu Gladiátor v Ústí nad Labem. Výsledky:...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje
Maříková, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje. Cíl: Prezentace výsledků marketingového výzkumu spokojenosti zákaznic, testování hypotéz, zjištění spokojenosti zákaznic. Metody: Dotazníkové šetření, sběr primárních dat. Výsledky: EXPRESKA Praha Háje je zařízením, jehož zákaznice jsou s fungováním provozovny poměrně spokojené. Určité slabiny byly nalezeny v oblasti doprovodných služeb, dále se ukázal problém ve volném pohybu dětí po EXPRESCE. Narazili jsme také na nedostatky v hygienickém zázemí, na problém s udržováním čistoty v provozovně a na absenci internetových stránek provozovny, včetně stránek na sociálních sítích. Celkově je však EXPRESKA Praha Háje vnímána svými klientkami pozitivně. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, EXPRESKA Praha Háje, marketinkový výzkum, dotazování, sportovní služby.
Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení
Vojáčková, Jana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Chmelařová, Petra (oponent)
Název: Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit model založení sportovního zařízení v pohraničním městě České Velenice. K dosažení cíle je nezbytné definovat jednotlivé kroky a popsat činnosti související se vznikem nového podnikatelského subjektu. Záměrem je vytvoření sportovní nabídky, která ve městě a okolí chybí, vyplňovala by mezeru na trhu a zároveň reflektovala požadavky stávajících a potenciálních zákazníků. Celkově jde o zjištění podnikatelské vize. Metody: V diplomové práci byly využity metody popisné analýzy, pozorování a dotazování. Metody - popisná analýza a pozorování byly aplikovány pro charakteristiku města České Velenice a vyhodnocení podmínek pro nový podnikatelský subjekt. Realizace písemného dotazování byla klíčová pro zjištění přání a potřeb obyvatel v rámci uvažovaného sportovního zařízení. Pro závěrečné stanovení rizik a předpokladů úspěchu byla použita SWOT analýza. Výsledky: Na základě charakteristiky města České Velenice a provedeného písemného dotazování bylo shledáno, že ve městě i okolí chybí zařízení nabízející možnost kvalitního sportovního vyžití. Je zde dostatek zájemců o sport i o nové sportovní zařízení a tedy potenciál pro uskutečnění dané podnikatelské vize. V projektové části byl sestaven podle osnovy...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.
Příčiny neúspěchu v podnikání konkrétní malé firmy
Kovářová, Lenka ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění možných příčin neúspěchu malých podniků. Vymezuje konkrétní situace, které se mohou objevit při podnikání v oblasti pohostinství a poskytování sportovních služeb. Zpracovává názory zákazníků i zaměstnanců. Cílem práce je zhodnocení situace v konkrétním malém podniku, nalezení a konkretizace příčin neúspěchu této firmy a následné navrhnutí možných změn a řešení.
Financování kulturních a sportovních služeb na úrovni obcí
Kuklová, Kristýna ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Vlnas, Pavel (oponent)
Cílem práce je provést analýzu nabídky kulturních a sportovních služeb a na základě teoretických poznatků zanalyzovat výdaje vybrané obce na tyto služby. Vybrala jsem si obec Stráž nad Nežárkou. Nejprve jsem analyzovala veškeré služby v obci a poté je rozdělila na kulturní a sportovní služby. Zaměřila jsem se především na financování těchto služeb tedy na časové řadě ukazuji vývoj výdajů do těchto služeb. Na závěr jsem pomocí dotazníku zhodnotila kvalitu poskytovaných služeb ve Stráži nad Nežárkou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.