Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
QoS v síti VŠE
Kalina, Tomáš ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Beneš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza a nasazení QoS v počítačové síti Vysoké školy ekonomické v Praze (dále VŠE). V práci jsou popsány hlavní technologie QoS se zaměřením na technologii Diffserv a jejich možnosti nasazení s použitím dostupných síťových zařízení v počítačové síti VŠE. Následně jsou diskutovány potřeby jednotlivých síťových služeb na kvalitu služby s dělením do různých tříd provozu podle priority. V práci jsou vysvětleny přínosy a nevýhody nasazení QoS v prostředí VŠE s ohledem na drátovou i bezdrátovou část. V praktické části jsou doporučení aplikována na produkční síť a následně vyhodnocen přínos úprav.
Kvalita služeb v hotelnictví s aplikací na vybrané zařízení
Holá, Lucie ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v hotelnictví a analýzou kvality ve vybraném pětihvězdičkovém hotelu. Tato analýza má sloužit jako podklad pro management hotelu, jak by bylo možné zlepšit stávající služby hotelu a tím i spokojenost hostů. Teoretická část se zabývá kvalitou služeb jako důležitou součástí řízení ubytovacích zařízení a také specifiky ubytovacích služeb. Samotná analýza byla provedena v pětihvězdičkovém hotelu Praha. K tomuto účelu byly použity informace z dotazníků o spokojenosti hostů poskytnutých přímo hotelem. Dalším nástrojem byly recenze na portálech Tripadvisor.com, Booking.com a Expedia.com. Na základě těchto podnětů byla vypracována konkrétní opatření, která mají přispět k vyšší spokojenosti s nabízenými službami. Zároveň se práce zabývá samotným dotazníkem, kterým jsou získávány informace od hostů, a snaží se formulovat otázky tak, aby se získané informace daly co nejefektivněji využít.
Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.
Šrámková, Martina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.
Kvalita služeb ve vybraném fitcentru
Dymák, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality služeb v konkrétním fitcentru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy s touto problematikou související jako kvalita služby, proces zlepšování, orientace na zákazníka. Základním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu služeb ve vybraném fitcentru prostřednictvím hodnocení spokojenosti zákazníků a následně navrhnout možné varianty zlepšení zjištěného stavu. Tímto cílem se zabývá praktická část práce. Použitými metodami výzkumu byly zvoleny pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Zjištěná data byla vyhodnocena a následně navrhnuta zlepšení.
Možnosti zlepšování kvality služeb fitcenter.
Marečková, Edita ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout možná řešení pro zlepšení kvality služeb ve vybraném fitcentru. Práce obsahuje teoretický základ z oblasti managementu kvality služeb, výčet požadavků na kvalitu služeb z pohledu zákazníka, charakteristiku fitcenter včetně historie fitness a popisu nabízených služeb ve fitcentru. Praktická část je zaměřena na konkrétní fitcentrum, ve kterém byl proveden průzkum spokojenosti zákazníků, ze kterého je vycházeno při tvorbě návrhů řešení pro zlepšení kvality služeb a spokojenosti klientů fitcentra.
Kvalita služeb Dopravního podniku Hlavního města Prahy a možnosti jejího zlepšování.
Novotný, Daniel ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb ve veřejné přepravě osob. Cílem je zhodnotit kvalitu služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s. z hlediska zákazníků identifikací problémů s ní spojených a navrhnout její možné zlepšení vyřešením problémů. Pro splnění tohoto cíle byl použit dotazníkový výzkum mezi zákazníky podniku a dále výsledky měření provedeného samotným podnikem. Na konci práce jsou navrhovaná řešení zjištěných problémů.
Centrum pro demyelinizační onemocnění Praha 2 versus Ambulance demyelinizačních onemocnění České Budějovice (Roztroušená skleróza - součást mého života)
LINHARTOVÁ, Kateřina
Moje bakalářská práce se zabývá problematikou roztroušené sklerózy. Jedná se o demyelinizační onemocnění, které postihuje zánětlivými ložisky centrální nervovou soustavu. Způsobuje poruchy nervového vedení a destrukci nervových vláken, což ve svém důsledku může znamenat i poškození funkce a následnou invaliditu. Geneze roztroušené sklerózy není dosud známa. Na vzniku onemocnění se podílí řada faktorů. Nemoc postihuje jedince mladšího a středního věku, častěji ženy. Roztroušená skleróza je v současnosti onemocnění, které lze diagnostikovat již na jeho klinickém počátku a zahájit tak co nejdříve adekvátní terapii. Přesto, že dosud neexistuje kauzální léčba, představují moderní léčebné metody významný krok vpřed a zvyšují procento nemocných, u nichž nemusí dojít k poškození centrální nervové soustavy a trvalé invalidizaci.Komplexní péči o pacienty s roztroušenou sklerózou zajišťují tzv. MS Centra (Multiple sclerosis Centra) po celé České republice. Rozsah jejich činnosti je široký: od diagnostiky onemocnění, přes farmakologickou léčbu, péči psychologa, sociálně {--} právní poradenství a rehabilitaci až po vědecko {--} výzkumnou a vzdělávací činnost.Ve své práci jsem se zaměřila na konkrétní dvě tato zařízení {--} Centrum pro demyelinizační onemocnění v Praze 2 a Ambulanci demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích. Vytyčila jsem si následující cíle: Prvním cílem bylo zmapovat poskytování služeb v daných dvou zařízeních. Jako druhý cíl práce jsem stanovila zjistit kvalitu těchto služeb, mezi které patří: kontroly pacientů na lécích první volby a na IVIG (intravenózní imunoglobuliny), klinické kontroly sledovaných pacientů, vyšetření nových pacientů, podávání infúzní terapie, služby psychologa a sociálního pracovníka, rehabilitace. Ke splnění daných dvou cílů jsem zvolila kvalitativní výzkum. Výběrový vzorek tvořilo pět klientů Ambulance demyelinizačních onemocnění v Českých Budějovicích a sedm klientů z Centra pro demyelinizační onemocnění v Praze 2. Soubor byl vybrán náhodným systematickým výběrem. Pro shromáždění potřebných dat jsem použila metodu dotazování, techniku polostandardizovaného rozhovoru. Rozhovory jsem prováděla s personálem obou zařízení a s klienty.Bakalářskou prací bych chtěla přispět k vyšší informovanosti veřejnosti o problematice roztroušené sklerózy, o službách, které jsou poskytovány a o možnostech léčby. Tato práce by mohla být také vodítkem pro zkvalitnění služeb, poskytovaných pacientům s roztroušenou sklerózou. Získané závěry a vytvořené hypotézy mohou posloužit jako podklad pro další kvantitativní zkoumání této problematiky.
Podporované zaměstnávání pro znevýhodněné skupiny osob na trhu práce v Jindřichově Hradci
MRÁZOVÁ, Ivana
Tématem mé práce je podporované zaměstnávání pro znevýhodněné skupiny osob. Cílem práce bylo zhodnocení kvality služeb podporovaného zaměstnávání poskytované o.s. MESADA v Jindřichově Hradci a návrh sociotechnických doporučení na jejich zlepšení. V teoretické části je popsána historie podporovaného zaměstnávání, vymezeny znevýhodněné skupiny osob, definovány znaky, standardy a celý proces podporovaného zaměstnávání. V poslední části jsou zmíněny projekty o.s.MESADA. Praktická část je věnována výzkumu. Při vytváření závěrů jsem vycházela z kvantitativního výzkumu, který probíhal formou dotazníkového šetření u uživatelů služby podporovaného zaměstnávání v o.s.MESADA Jindřichův Hradec v době od listopadu 2007 do konce února 2008. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů. Statistická data jsem získala z údajů ČSÚ a statistických údajů MPSV. Stanovené hypotézy, zda uživatele považují službu za kvalitní a zda tato služba odpovídá jejich potřebám, byly potvrzeny. Výsledky výzkumu a návrh sociotechnických opatření na jejich zlepšení by mohly posloužit ke zkvalitnění služby podporovaného zaměstnávání nejen v o.s.MESADA Jindřichův Hradec, ale i v jejích dalších pobočkách v jihočeském kraji.
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných v Dobré čajovně v Teplicích
Bartáková, Veronika ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Zhodnocení kvality služeb v Dobré čajovně v Teplicích má 2 části: zhodnocení z pohledu zákazníků a zaměstnanců. Zhodnocení výchází z vyplněných dotazníků, vyhodnocuje se pomocí grafů. Většina zákazníků je spokojena se službami, které Dobrá čajovna poskytuje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.