Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání regionální značky
PŘÍVĚTIVÁ, Iva
Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou zabývající se vybraným regionem a regionálními značkami uvnitř zvoleného regionu. Dále se zde pojednává o certifikaci výrobků a služeb. Cíl marketingového výzkumu se zaměřuje na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a jejich oblíbenosti. Konkrétně se jedná o regionální značku "Šumava originální produkt". K dosažení cíle je použito dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s držiteli značky. Bylo zjištěno, že značka "Šumava originální produkt" je vnímána jako méně známá značka. Proto byly navrženy možnosti k rozšíření povědomí o této značce. A to pomocí QR kódů, soutěže, popřípadě mobilní aplikace.
Vnímání regionální značky
NĚMCOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.
Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
Perglerová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry s.r.o., je představen projekt Lilien Czech Jewelry a trhy, na které je bižuterie dodávána. Následující kapitola je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti značky na pro ni nejvýznamnějších trzích a to pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Čtvrtá část se zabývá analýzou současné strategie budování značky Lilien Czech Jewelry. Závěr práce je věnován výzkumu vnímání značky zákazníky.
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Rabiňák, Ondřej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Baštář, Pavel (oponent)
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá úlohou výhradního prodejce na lokálním trhu a jeho vlivem na zavedení produktu na trh.
Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků
Dolanská, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chmelař, Petr (oponent)
Bakalářská práce, jejíž téma je Návrh konceptu budování nové značky v kategorii textilních výrobků, se zaměřuje nejprve na teoretický přehled zásadních informací o značce, jejích prvcích a dále na vysvětlení pojmů jako je identita značky, positioning značky či její vize. V praktické části práce se věnuji návrhu konceptu vlastní značky, který zahrnuje přestavení jednotlivých prvků značky, dále její vizi, identitu, positioning a v neposlední řadě marketingovou komunikaci, cenovou strategii a distribuci.
Budování značky poradenské společnosti
Bönischová, Sandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pruckner, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce řeší budování značky poradenské společnosti. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní poradenské firmy, porovnat ji s konkurencí, navrhnout doporučení, která by mohla firmě pomoci dále budovat značku, a přijít na nedostatky, které by měla odstranit. K řešení této práce byla použita příslušná teorie, dotazník, zahraniční studie a analýza konkurence. Hlavním výsledkem této práce je navržený positioning a prvky nabídky, které by měly být zdůrazňovány v komunikační strategii na základě potřeb a tužeb nejatraktivnější cílové skupiny dané firmy, a také finální návrh samotné komunikační strategie.
Budování značky Hudson Global Resources
Šamšulová, Kristýna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Svobodová, Jolana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou značky Hudson personálně-poradenské společnosti Hudson Global Resources s.r.o. a jejím budováním na českém trhu. Cílem práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, jaké je vnímání značky klienty společnosti, a navrhnout strategii značky Hudson. Dále posoudit, které nástroje budování značky by měla společnost používat.
Podnikatelský plán - založení módní značky
Hartl, David ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
V této práci se zaměřím na podnikatelský plán, konkrétně potom na založení módní značky. V teoretické části se zaměřím na to, jak má správný podnikatelský plán vypadat. Druha část teoretické části je věnována budování značky. Obě tyto části se budu snažit v praktické části převést do reálu a prakticky aplikovat teoretické pravidla popsané v první části. Rád bych provedl i některé kalkulace na konkrétní produkty a spočítal si tak výnosnost tohoto podnikatelského plánu.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Vnímání značky
NOSKOVÁ, Simona
Tato Bakalářská práce analyzuje vnímání značky ze strany veřejnosti a zaměstnanců Českosovenské obchodní banky. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí sémantického diferenciálu a srovnány s předem stanovenými hypotézami. Závěr práce obsahuje vyvrácení nebo potvrzení daných hypotéz a návrhy na zlepšení vnímání značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.