Název: Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
Překlad názvu: Brand building strategy of the mark Lilien Czech Jewelry
Autoři: Perglerová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Branding; Budování značky; Budování značky na internetu; Budování značky v offline prostředí; Prvky značky; Značka; Brand; Brand building; Brand elements; Mark; Online brand building

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39311

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199921


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet