Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Rabiňák, Ondřej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Baštář, Pavel (oponent)
Práce se zabývá strategií zavedení modelové řady BMW i na český trh. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů korporátní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura a produkt. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či odlišnosti v zavádění řady i od ostatních modelových řad na trh a dále se zabývá úlohou výhradního prodejce na lokálním trhu a jeho vlivem na zavedení produktu na trh.

Viz též: podobná jména autorů
1 BAŠTÁŘ, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.