Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B
Bönischová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Křešťák, Tomáš (oponent)
Tato práce zkoumá marketingovou strategii, která byla použita při uvedení produktu Managed WiFi od O2 Czech Republic a.s. na trh firemních zákazníků. Na základě průzkumu byly zjišťovány kritické body této marketingové strategie. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučeními na její vylepšení.
Budování značky poradenské společnosti
Bönischová, Sandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pruckner, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce řeší budování značky poradenské společnosti. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci konkrétní poradenské firmy, porovnat ji s konkurencí, navrhnout doporučení, která by mohla firmě pomoci dále budovat značku, a přijít na nedostatky, které by měla odstranit. K řešení této práce byla použita příslušná teorie, dotazník, zahraniční studie a analýza konkurence. Hlavním výsledkem této práce je navržený positioning a prvky nabídky, které by měly být zdůrazňovány v komunikační strategii na základě potřeb a tužeb nejatraktivnější cílové skupiny dané firmy, a také finální návrh samotné komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.