Název:
Podnikatelský plán - založení módní značky
Překlad názvu:
Business plan - new fashion brand
Autoři:
Hartl, David ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této práci se zaměřím na podnikatelský plán, konkrétně potom na založení módní značky. V teoretické části se zaměřím na to, jak má správný podnikatelský plán vypadat. Druha část teoretické části je věnována budování značky. Obě tyto části se budu snažit v praktické části převést do reálu a prakticky aplikovat teoretické pravidla popsané v první části. Rád bych provedl i některé kalkulace na konkrétní produkty a spočítal si tak výnosnost tohoto podnikatelského plánu.In this very bachelor thesis I am going to focused on business plan and branding. In the first part, which is theoretical section, I am going to describe what business plan is and how good business plan should looks like. After that I would like to focus on branding itself. So I will be speaking about positioning and other terms. In the second part, which is practical section, I am going to use this theoretical knowledge and put them in motion. There will be some graphs and charts which allows me to evaluate this business idea.
Klíčová slova:
budování značky; Podnikatélský plán; založení značky; brand building; business plan; new fashion brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46805