Název: Strategie zavedení modelové řady BMW i na český trh
Překlad názvu: Strategy of introduction of BMW i Series to the Czech market
Autoři: Rabiňák, Ondřej ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Baštář, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BMW; Budování značky; Strategie zavedení výrobku na trh; BMW; Brand building; Strategy of introduction of product to a market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197943


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet