Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace CRM systému Vtiger v xPORT akcelerátoru VŠE
Čermák, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Waldmannová, Lenka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci CRM systému do organizace xPORT. Cílem práce je výběr vhodného přístupu k implementaci, analýza trhu vhodných systémů a výběr systému, který je nejvhodnější do prostředí organizace. Tento systém je posléze implementován a customizován dle potřeb organizace. Práce je rozdělena na dva hlavní celky -- část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje pojem CRM a CRM systém, a to jak z pohledu historického vývoje, tak z pohledu obsažených prvků. Dále je zde v krátkosti představena organizace xPORT a popsána její struktura a obor působnosti. Praktická část se zabývá výběrem vhodného přístupu k nasazení CRM systému a analýzou trhu následovanou výběrem jednoho konkrétního řešení. Tento systém je následně implementován do prostředí organizace xPORT a jeho funkcionalita je upravena dle potřeb této organizace. Praktická část je zakončena uvedením systému do provozu a zaškolením uživatelů. Hlavním výstupem práce je fungující CRM systém, manuály pro využívání tohoto sytému a popis jeho struktury pro umožnění administrátorských činností a případných změn funkcionality. Přínos práce spočívá ve výběru a implementaci takového CRM systému, který co nejvíce odpovídá požadavkům organizace xPORT, a umožní jí efektivní správu a zpracování informací.
Tvorba CRM aplikace v jazyce PHP za použití MVC architektury
PECKA, Stanislav
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje CRM systému za použití jazyka PHP. Součástí práce je kompletní analýza, z níž je sestaven návrh systému, podle něhož je systém následně naprogramován. Návrh aplikace se řídí architekturou MVC, která je v práci popsána jak obecně, tak pro webové prostředí. Jako završení vývoje je popsán způsob a metoda nasazení na produkční server.
Implementace CRM v bankovním sektoru
Pernikl, Michal ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Hromas, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí informačních systémů využívaných pro podporu řízení vztahů se zákazníky v organizacích. Problematika CRM systémů je v této práci řešena z pohledu jejich implementace a zacílena na bankovní sektor. Cílem této práce je vytvořit návrh věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru, který bude představovat návod, jehož účelem bude poskytovat doporučení a upozorňovat na kritické faktory úspěšnosti v jednotlivých fázích projektu. Takto vytvořený návod disponující poměrně detailním popisem jednotlivých fází projektu bude velmi přínosný zejména pro bankovní instituce, kterým umožní vyvarovat se v průběhu projektu již známých problémů a dovést tak projekt implementace CRM systému do úspěšného konce. V teoretické části práce bude uživatel práce seznámen s teoretickým konceptem CRM a následně detailněji s jeho dílčími oblastmi. Velký důraz je v této části kladen zejména na CRM procesy. Následně budou uživateli práce představeny také samotné CRM systémy, jejich základní rozdělení, funkcionalita a v neposlední řadě také jejich začlenění do IS/ICT architektury organizace. V závěru teoretické části je provedena identifikace specifických potřeb CRM systému v podmínkách bankovního sektoru. Praktická část práce se již věnuje implementaci CRM systému v bankovním sektoru. V úvodu této části je uživateli práce představen přístup k návrhu věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru a následně je mu obecně představen samotný návrh. Aby bylo možné takto vytvořený návrh považovat za korektní, bylo potřeba tento návrh konfrontovat s reálným projektem implementace CRM systému v reálné bankovní instituci. Proto je v další části práce představena bankovní instituce, s jejímž projektem implementace CRM systému bude navržený věcný postup implementace porovnán. V závěru práce je pak přistoupeno k detailnímu přestavení navrženého postupu a k jeho konfrontaci s reálným projektem implementace CRM v bankovním sektoru.
Analýza a implementace CRM v neziskovém sektoru
Quaiser, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Basch, Robert (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu a implementaci CRM v neziskovém sektoru. Hlavním cílem této práce je analýza výběru vhodného CRM systému pro Nadaci OSF Praha, přičemž následnou implementací se zabývá diplomová práce Bc. Václava Bešty. Pro naplnění hlavního cíle je zapotřebí nejprve rozšířit znalosti získané během studia o další informace z odborných publikací a elektronických příspěvků, které se týkají CRM a Fundraisingu. Ty jsou následně využity v praktické části, která je výsledkem samostatné práce a spolupráce s Bc. V. Beštou a členy Nadace OSF Praha. Přínosem této diplomové práce je výsledný produkt v podobě vybraného a doporučeného CRM systému, který využije ke zkvalitnění své činnosti Nadace OSF Praha. Možný přínos lze vidět v tom, že tento systém mohou využít i další neziskové organizace.Navíc praktická část práce může posloužit jako návod, jak postupovat při výběru vhodného CRM systému. Práce je rozdělena na část teoretickou, která pojednává a objasňuje obsah pojmů CMR a Fundraising, popisuje možnosti jejich vzájemného propojení a zmiňuje rešerše prací s podobnou tématikou. Praktická část se nejprve věnuje popisu samotné Nadace OSF Praha. Následuje analýza zjištěných požadavků na CRM systém, ze které vyplyne vhodný produkt pro nadaci. Praktickou část uzavírá okrajová zmínka o implementaci vybraného systému v Nadaci OSF Praha, kterou řeší ve své práci Bc. V. Bešta.
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Le Xuan, Dung ; Margaris, Nikos (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury a funkcionality CRM systému. Jelikož se informační technologie neustále vyvíjí, jsou v práci zmíněny také trendy vývoje CRM systémů. Největším trendem jsou řešení na bázi softwaru jako služba (SaaS). V další části práce se zaměří právě na CRM systémy na bázi SaaS. Nejprve se nadefinuje, co je Cloud Computing. Dále jsou rozebírány modely nasazení a taxonomii služeb. Hlavním cílem je analýza trhu CRM služeb v České republice. Pro snadnou orientaci na trhu CRM služeb je sestaven kompletní přehled dostupných řešení. Řešení jsou kategori-zovány do 3 kategorií podle velikosti firem. Pro každou kategorii jsou vybrány nejvhod-nější produkty a srovnány podle stanovených kritérií. Tři produkty z každé kategorie jsou podrobně popisovány. Dále pomocí dotazníku bude zjištěn postoj českých firem k CRM a SaaS. Cílem je zjistit, jaký je podíl podniků využívající CRM k podpoře svých procesů, jaké systémy používají, jaký je jejich názor na problém zabezpečení dat u řešení na bázi SaaS.
Analýza trhu CRM systémů
Zelený, Martin ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce se zaobírá problematikou trhu systémů pro podporu vztahů se zákazníky, známými pod pojmem CRM. Cílem je analýza trhu CRM systémů v ČR z hlediska vývoje i součas-ného stavu. V první části představuje pojem CRM. Je uvedena i historie, vývoj, funkciona-lita a trendy v oblasti, které ovlivňují nebo mají potenciál ovlivnit vývoj trhu. Na základě dostupných informací a především konzultací s odborníky byla zhodnocena současná i bu-doucí situace na světovém, ale i tuzemském trhu CRM systémů. Jedním z faktorů, které ovlivňují trhy, jsou i kritéria, podle kterých se společnosti zavádějící CRM systém rozho-dují. Ta jsou uvedena spolu s výsledkem šetření v oblasti preferencí výběrových kritérií. Poslední část práce se soustředí na přípravu, uskutečnění a následující vyhodnocení prů-zkumu trhu ČR. Na základě tohoto průzkumu a v minulých letech realizovaných dotazní-kových šetření byly stanoveny hypotézy, které byly následně potvrzeny či vyvráceny. Práci doplňuje slovník použitých zkratek a termínů a v příloze opis dotazníku použitého v rámci průzkumu trhu.
Analýza trhu Open-source CRM systémů
Sklenář, Ondřej ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu open source CRM systémů. Cílem práce je zmapování trhu s OS CRM systémy a porovnání 3 vybraných systémů. Nejprve jsou teoreticky vysvětleny pojmy open source a CRM. Poté je popsán trh open source CRM systémů. Poslední kapitolou je porovnání vybraných 3 OS CRM systémů podle stanovených kritérií. Přínos práce spočívá v zmapování trhu s open source CRM systémy, neboť tato tématika dosud nebyla v rámci závěrečných prací zpracována.
Analýza trhu CRM systémů
Doležel, Pavel ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- řízení vztahů se zákazníky. V práci je vysvětlen odlišný pohled na tuto zkratku, která se většinou zaměňuje s termínem CRM systém. Problematiku řízení vztahů se zákazníky bychom měli chápat, jako celopodnikovou strategii přístupu k zákazníkovi kde k dosažení této koncepce využíváme právě nejrůznější CRM nástroje, tedy CRM systémy. Práce se dále zabývá odlišnou architekturou, funkcionalitou a typy CRM systémů. Informační systémy se neustále vyvíjejí, a proto je součástí práce také popis základních trendů v tomto odvětví. Hlavním cílem je analýza českého trhu CRM systémů. CRM systémů je na českém trhu opravdu mnoho, a zákazník se obtížně orientuje. V práci je uveden kompletní seznam všech dostupných produktů. Následně je trh rozdělen na 3 části podle velikosti podniku, kam by měl být daný systém implementován. Ke každému segmentu byly, podle zvolených kritérií, vybrány 3 CRM produkty, které jsou důkladněji zanalyzovány.
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Pelánová, Iva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Kongresová turistika je jednou z nejdynamičtějších forem cestovního ruchu a jako rozvíjející se odvětví klade čím dál vyšší nároky i na informační technologie. Tato bakalářská práce se v první části zabývá problematikou kongresového cestovního ruchu, a to zejména z hlediska marketingového a obchodního oddělení firmy. Druhá část je věnována systému CRM a jeho základním vlastnostem. Třetí část popisuje provedené změny v systému CRM a jejich přínos konkrétní společnosti.
Trh CRM systémů a jeho vývoj
Dudek, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Klaschková, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy. Do průzkumu budou reflektovány nové trendy v marketingu a CRM systémech a zároveň jejich vývoj do budoucna. V poslední době dochází k mohutnému rozvoji CRM systémů, které jsou obecně chápany jako nástroje pro automatizaci obchodních procesů a již méně je CRM systém považován za nástroj pro řízení marketingových činností firem. V neposlední řadě je CRM zaměňováno s informačním systémem, přitom tento koncept existuje již řadu let a vychází z marketingu, na což se velmi často zapomíná. Obsahem této práce je ojedinělý pohled na CRM z marketingového hlediska a vytvoření uceleného přehledu analytických CRM systémů, které jsou nabízeny v České republice, s důrazem na využití těchto systémů pro marketingové procesy a vyvrátit několik nejznámějších mýtů, které se vyslovují o CRM potažmo o CRM systémech. Práce je převážně zaměřena na analytické CRM systémy, u kterých dochází k největšímu růstu a lze je velmi dobře využít pro marketingové činnosti firem. V poslední době dochází k velkému rozvoji marketingu a CRM systémů. Práce se bude snažit obsáhnout všechny nové trendy a ujednotit pohled, jestli se CRM systémy vyvíjejí na základě nových trendů v marketingu. Jestli jsou schopny na trendy reagovat anebo se rozvíjejí zcela samostatně jiným směrem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.