Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu
Waldmannová, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu s bližším zaměřením na implementaci datových modelů a s tím souvisejících pravidel, která podporují interaktivní smlouvání se zákazníkem. Cílem diplomové práce je připravit návrhy datových modelů, výpočtů a pravidel, které vstupují do procesu smlouvání se zákazníkem. Připravené výstupy jsou užity v demo aplikaci "Smlouvání" a její aplikování je představeno na demonstračních příkladech. Práce je členěna do dvou hlavních oblastí -- teoretického vymezení práce a analytického zpracování. Do teoretického vymezení práce je zahrnuta rešerše dostupných prací (zdrojů), jejichž prostřednictvím budou charakterizovány jednotlivé tematické celky práce - Customer Intelligence, Customer Lifetime Value, Data mining, interaktivní marketing, vyjednávací techniky a nastavení ceny. Analytické zpracování je zaměřeno na praktické využití nabytých poznatků. Jedná se o výpočet vybraných hodnot, jejich zpracování a aplikace v rámci procesu smlouvání se zákazníkem. Na závěr budou vyhodnoceny získané výsledky, dosažení cíle a navrženy doporučení pro rozvoj nebo úpravu řešení. Očekávaným přínosem aplikace je její využití v rámci vyjednávání obchodníka se svými zákazníky, aniž by se realizovaným nákupem dostal obchod dohodnutou cenou pod své náklady. Jedná se o zajištění interakce, kdy je zákazníkovi umožněno vyjednávat o ceně zboží, ale zároveň obchodník zajistí, aby na smlouvané ceně neprodělal. Přínosem řešení je podpora spokojenosti zákazníka s ohledem na finanční zájmy maloobchodu.
Implementace CRM systému Vtiger v xPORT akcelerátoru VŠE
Čermák, Tomáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Waldmannová, Lenka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na implementaci CRM systému do organizace xPORT. Cílem práce je výběr vhodného přístupu k implementaci, analýza trhu vhodných systémů a výběr systému, který je nejvhodnější do prostředí organizace. Tento systém je posléze implementován a customizován dle potřeb organizace. Práce je rozdělena na dva hlavní celky -- část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje pojem CRM a CRM systém, a to jak z pohledu historického vývoje, tak z pohledu obsažených prvků. Dále je zde v krátkosti představena organizace xPORT a popsána její struktura a obor působnosti. Praktická část se zabývá výběrem vhodného přístupu k nasazení CRM systému a analýzou trhu následovanou výběrem jednoho konkrétního řešení. Tento systém je následně implementován do prostředí organizace xPORT a jeho funkcionalita je upravena dle potřeb této organizace. Praktická část je zakončena uvedením systému do provozu a zaškolením uživatelů. Hlavním výstupem práce je fungující CRM systém, manuály pro využívání tohoto sytému a popis jeho struktury pro umožnění administrátorských činností a případných změn funkcionality. Přínos práce spočívá ve výběru a implementaci takového CRM systému, který co nejvíce odpovídá požadavkům organizace xPORT, a umožní jí efektivní správu a zpracování informací.
Informatické vzdělávání v oblasti středních škol nezaměřených na výuku informatiky
Waldmannová, Lenka ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analyzovat výuku informatiky na středních školách v České republice, které nejsou zaměřeny na informatické vzdělávání. Pro analýzu je prvořadá legislativa České republiky, ale také poznatky z praxe. Hlavní oblastí zájmu je tvorba Rámcových vzdělávacích programů a jejich aplikace na školách dle Školního vzdělávacího programu. Problematika je také velmi úzce spjata s otázkou státní maturity a její realizací. Zdrojem informací pro tvorbu analýzy jsou legislativní dokumenty vydané Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky -- např. Bílá kniha (Národní program rozvoje vzdělávání), Rámcové vzdělávací programy pro jednotlivé obory středních škol, Katalog požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky -- Informatika základní úroveň obtížnosti/ vyšší úroveň obtížnosti. Data z praxe jsou získána formou dotazníků, které byly rozeslány na střední školy po České republice, v některých školách proběhla i osobní návštěva. Následné zpracování získaných dat by mělo vést k jasným závěrům a vyvození doporučení pro změny v oblasti výuky informatiky na středních školách.

Viz též: podobná jména autorů
3 Waldmannová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.