Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webové aplikace s využitím Linked Open Data
Le Xuan, Dung ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou otevřených dat. Cílem je představit čtenáři v současné době velmi populární téma. Propojení těchto dat nám poskytuje další výhody a možnosti, avšak velké množství otevřených dat je dnes zveřejněno ve formátech, které nelze vzájemně propojit. Proto se autor ve své práci zaměřil také na Linked Data. Důraz není kladen pouze na vznik, současný stav a budoucí vývoj, ale také na technickou stránku. Nejdříve budou čtenáři seznámeni s teoretickými pojmy, principem Linked Open Data, rozšířeností otevřených vládních dat v ČR i ve světě. V druhé kapitole se bude autor zabý-vat propojitelnými daty, RDF formátem, SPARQL jazykem. V poslední části se autor za-měří na nástroje pro práci s Linked Open Data a ukázkově navrhne pilotní aplikaci s využitím Linked Open Data. Přínosem celé práce je ucelený pohled na Linked Open Data jak z teoretické, tak i z prak-tické části. Hlavním cílem je poskytnout čtenáři kvalitní úvod do dané problematiky.
Cloud Computing: Přehled dostupných CRM řešení v ČR
Le Xuan, Dung ; Margaris, Nikos (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem práce je nejprve přiblížit pojem CRM -- Customer Relationship Management. V práci je rozebírán odlišný přístup k CRM. Řízení vztahů se zákazníky by měl být chápán jako celopodnikovou strategii orientovanou na zákazníky. Tento pojem je často brán jako CRM systém. K dosažení této koncepce se právě používá CRM nástroje, které jsou součástí CRM systému. Dále jsou v bakalářské práci popisovány architektury a funkcionality CRM systému. Jelikož se informační technologie neustále vyvíjí, jsou v práci zmíněny také trendy vývoje CRM systémů. Největším trendem jsou řešení na bázi softwaru jako služba (SaaS). V další části práce se zaměří právě na CRM systémy na bázi SaaS. Nejprve se nadefinuje, co je Cloud Computing. Dále jsou rozebírány modely nasazení a taxonomii služeb. Hlavním cílem je analýza trhu CRM služeb v České republice. Pro snadnou orientaci na trhu CRM služeb je sestaven kompletní přehled dostupných řešení. Řešení jsou kategori-zovány do 3 kategorií podle velikosti firem. Pro každou kategorii jsou vybrány nejvhod-nější produkty a srovnány podle stanovených kritérií. Tři produkty z každé kategorie jsou podrobně popisovány. Dále pomocí dotazníku bude zjištěn postoj českých firem k CRM a SaaS. Cílem je zjistit, jaký je podíl podniků využívající CRM k podpoře svých procesů, jaké systémy používají, jaký je jejich názor na problém zabezpečení dat u řešení na bázi SaaS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.