Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora povstaleckých skupin jako nástroj zahraniční politiky státu
Bahenský, Vojtěch ; Riegl, Martin (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Práce se věnuje primárně otázce, jaká rizika a náklady vyplývají z využívání podpory povstalecké skupiny jako nástroje zahraniční politiky státu. Snaží se propojit různé soudobé koncepty a přístupy a přináší koncept rizik a nákladů vycházející ze stávající literatury. Nabízí příklady možné aplikace takového konceptu, které zároveň odhalují nepostačující teoretické uchopení dalších aspektů podpory povstaleckých skupin. Ty se totiž ukazují jako nevhodně formulovány pro využití ke zkoumání dopadů podpory povstalců na podporující stát. Proto v závěru thato práce nabízí několik oblastí pro budoucí výzkum, který by pomohl tyto teoretické nedostatky současné literatury odstranit.
Delegování činností na střední management základní školy
Zralá, Lucie ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Bakalářská práce Delegování činností na střední management základní školy se zabývá školským managementem. Vychází ze vzoru podnikového managementu, který člení management do tří úrovní. Hlavní pozornost je věnována střednímu managementu, konkrétně metodickým orgánům na základní škole, resp. jejich vedoucím pracovníkům, mapuje jejich postavení, roli, vykonávané činnosti, potřebné kompetence. Téma práce vychází z přesvědčení, že ačkoli jsou dnes ředitelé školy natolik přetěžováni administrativními činnostmi, že mají problém naplnit všechny aspekty a role, které jim řídící funkce přináší, delegování svých pravomocí a tím i potenciál svých učitelských sborů z různých důvodů efektivně nevyužívají.
Delegování činností na střední management střední školy
Vaňasová, Radka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
v českém jazyce Závěrečná bakalářská práce "Delegování činností na stření management střední školy" se zabývá školským managementem a aspekty, které jsou spjaty s procesem delegování pravomocí z hlediska ředitele střední školy. Management obecně je rozčleněn do tří úrovní, hlavní pozornost je zde však věnována managementu střednímu. Tato práce vymezuje postavení, roli, kompetence a aktivity středního managementu. Popisuje osobnost vedoucího pracovníka a jeho vliv na střední management při delegování úkolů. Vzhledem ke skutečnosti, že současní ředitelé škol jsou zaneprázdněni spoustou administrativních a legislativních úkonů, pokouší se tato práce přinést návod, jak využít potenciálu spolupracovníků, kteří působí na pozicích středního managementu. Výzkum je založen na osobních pohovorech s pedagogickými pracovníky středních škol. Tuto práci je možné použít jako vodítko při procesu delegování ve školách. Klíčová slova Management, školský management, střední management školy, metodické orgány školy, delegování, motivace
Delegování kompetencí v mateřských školách
Daňková, Lenka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá procesem delegování kompetencí k řízení pedagogického procesu v mateřské škole s jedním a více odloučenými pracovišti, jež tvoří jeden právní subjekt. Mapuje problematiku procesu delegování, poukazuje na jeho pozitivní přínos, upozorňuje na některá negativa a možná rizika. Přináší přehled kompetencí, které ředitelka může delegovat na své podřízené pedagogy. Teoretická část se opírá o manažerskou literaturu a výzkumná část vychází z analýzy dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, na koho ředitelky nejčastěji tyto kompetence delegují a zda k delegování oslovují i jiné pedagogy než své zástupkyně, na které by mohly přenést další vhodné kompetence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kompetence zástupkyně ředitelky mateřské školy
Matoušková, Šárka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou předávání kompetencí ředitelkou mateřské školy zástupkyni ředitelky. Tato oblast se zásadně se liší v každé škole, ať již podle kapacity počtu dětí dané školy, schopnostmi ředitelky kompetence delegovat v různém rozsahu, ale i v předpokladech zástupkyně ředitelky tyto předané kompetence naplňovat. Předávání pravomocí a participace na řízení školy zástupkyní ředitelky by měla být každodenní součástí života mateřské školy. V úvodní části jsou základně vymezeny manažerské funkce, detailnější pohled je zaměřen na oblast kompetencí v obecném pojetí a jejich delegování. Střední část práce je zaměřena na kompetence jako nezbytnou součást v řízení mateřské školy. Posledním okruhem práce je dotazníkové šetření a přehled doporučených kompetencí k delegování na zástupkyni ředitelky MŠ. V závěru práce je seznam využité literatury a přílohy bakalářské práce.
Manažerská práce zástupkyň ředitelek čtyřtřídních mateřských škol v Praze 4, 11 a 12
Vacková, Jitka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Manažerská práce zástupkyň ředitelek čtyřtřídních mateřských škol v Praze 4, 11 a 12 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o manažerské práci zástupkyň ředitelek čtyřtřídních MŠ v Praze 4, 11 a 12. Pojednává o delegování manažerských funkcí na zástupkyně ředitelek těchto MŠ. Zabývá se spoluprací ředitelek a jejich zástupkyň, zjišťuje úroveň jejich manažerských kompetencí z pohledu jich samých i z pohledu ředitelek. Bakalářská práce srovnává podmínky zástupkyň ředitelek MŠ pro jejich manažerskou činnost a porovnává práci statutárních zástupkyň a vedoucích učitelek. Bakalářská práce se v teoretické rovině zabývá pojetím školského managementu a vymezuje jeho specifika, definuje členění manažerských funkcí a zabývá se jejich delegováním společně s motivací. Klíčová slova Školský management, manažerské funkce, delegování, kompetence

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí45 - 54dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.