Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 71 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr nového konceptu kruhových tréninků
Nikitinová, Věra ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoreticko-metodologické a praktické části. V první části jsou nejprve rozebrána témata týkající se podnikání jako takového, přičemž největší důraz je zde kladen na vysvětlení podnikatelského plánu a jeho jednotlivých částí. První část je zakončena vysvětlením možného způsobu ochrany podnikatelské identity. Praktická část se již věnuje konkrétnímu oboru, kterým je v této práci založení a rozvoj kruhových tréninků. V rámci jednotlivých částí podnikatelského plánu se snažím ukázat počátek a postupné rozvinutí tohoto projektu v život a ukázat tak, jak se z původní myšlenky zakladatelů "dělat to, co nás baví jinak a lépe pro lidi" může stát úspěšný podnikatelský záměr.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Holický, Martin ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma Značka jako nehmotné aktivum firmy jsou vyloženy důležité pojmy, nástroje a metody, týkající se dané problematiky. Získané teoretické poznatky o nehmotném majetku, oceňovacích metodách a hlavně o značce, jejích prvcích a funkcích, jsou základem pro část praktickou. Předmětem praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků z oblasti oceňování značky jako nehmotného aktiva firmy. Cílem této části je představení společnosti a především stanovení hodnoty ochranné známky a její řízení ve společnosti DataLife, s. r. o.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Bukač, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti oceňování značky a následnou aplikaci na konkrétním příkladu v rámci vybrané firmy. Cílem této části je představení společnosti ePack s.r.o. a prvků značky, které daná společnost využívá. V posledním kroku budou představeny a popsány použité metody oceňování nehmotného majetku a vypočítány hodnoty k použitým metodám.
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.
Vliv cenové prémie na spotřebitele
Holyansky, Michael ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky, a jednak z dotazníkového šetření.
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje případová studie brand managementu vybrané společnosti, konkrétně Crystalex, CZ. Primární data získaná prostřednictvím expertních rozhovorů vedených s pracovníky společnosti Crystalex, CZ a dalšími odborníky z oblasti ochrany práv duševního vlastnictví jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření a zhodnocení marketingu v místě prodeje značky Bohemia Crystal (rodinná značka společnosti Crystalex, CZ). Na základě znalosti teoretických poznatků, podnikové praxe společnosti Crystalex, CZ a pohledu potencionálního zákazníka jsou v závěru diplomové práce vypracována doporučení pro zefektivnění brand managementu společnosti Crystalex, CZ.
Ocenění ochranné známky VLTAVOTÝNSKÉ KREMROLE
Tomší, Klára ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Hájek, Rudolf (oponent)
Práce se zabývá oceněním ochranné známky "VLTAVOTÝNSKÉ KREMROLE". Je rozděla do pěti hlavních částí. Předmětem první části je stategická analýza vnějšího potenciálu, kerá je založena na chrakateristice minulého vývoje trhu a prognóze budoucnosti a analýza vnitřního potenciálu, která zkoumá vývojový potenciál firmy. Druhá a třetí část část se věnuje finanční analýze ekonomických údajů vlastníka ochranné známky a prognóze jeho ekonomických ukazatelů. Ve čtvrté části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjištění známosti ochranné známky a postoj spotřebitelů k tomuto označení. Poslední část se zabývá metodami ocenění dané ochranné známky a jejím výstupem je vyčíslení její výsledné hodnoty.
Právní otázky ochrany estetických aspektů designu se zaměřením na módní průmysl
Šimečková, Petra ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou možnosti právní ochrany estetických aspektů designu v módním průmyslu. První část definuje termín design, zabývá se jeho dělením a aspekty jeho právní ochrany jakožto nehmotného statku. Části následující se pak zabývají možnostmi právní ochrany estetické stránky designu v České republice, na úrovni práva EU a v USA, jak z hlediska legislativní úpravy, tak z hlediska sporů, které již v této oblasti proběhly.
Strategie uvedení obchodní značky na trh
ŠŤASTNÁ, Tereza
Cílem diplomové práce bylo navrhnout strategii k uvedení obchodní značky na trh a vhodná opatření vedoucí k posílení značky ve fázi růstu. Provedla jsem marketingový výzkum, který mi pomohl zjistit, jak značku vnímají její stávající i potenciální zákazníci a jak se firmě daří šířit povědomí o značce. Zabývala jsem se také tím, jakou má značka vizi a hlavní cíle a zjišťovala jsem, jaké jsou její silné a slabé stránky. V návaznosti na analýzu získaných informací jsem firmě navrhla strategii ve formě marketingového plánu, který obsahuje konkrétní taktické kroky včetně jejich peněžního vyjádření.
Právní aspekty oceňování ochranných známek
Mášová, Hedvika ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou právních aspektů oceňování ochranných známek. Práce je rozčleněna do dvou částí. První část se zaměřuje na konkrétní právní úpravu ochranné známky a její historický vývoj, popisuje význam nehmotných statků a průmyslových práv a vymezuje jejich úpravu v České republice. Jsou zde stručně popsána mezinárodní pravidla, která mají vztah k oceňování nehmotných aktiv. V této části jsou také uvedeny důvody oceňování ochranných známek a metody vhodné pro ocenění ochranných známek. V druhé části je případová studie znázorňující právní ochranu a postup ocenění ochranné známky na konkrétním příkladu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 71 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.