Název:
Strategie uvedení obchodní značky na trh
Překlad názvu:
Strategy introduction trademark on the market
Autoři:
ŠŤASTNÁ, Tereza Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce bylo navrhnout strategii k uvedení obchodní značky na trh a vhodná opatření vedoucí k posílení značky ve fázi růstu. Provedla jsem marketingový výzkum, který mi pomohl zjistit, jak značku vnímají její stávající i potenciální zákazníci a jak se firmě daří šířit povědomí o značce. Zabývala jsem se také tím, jakou má značka vizi a hlavní cíle a zjišťovala jsem, jaké jsou její silné a slabé stránky. V návaznosti na analýzu získaných informací jsem firmě navrhla strategii ve formě marketingového plánu, který obsahuje konkrétní taktické kroky včetně jejich peněžního vyjádření.The aim of thesis was to design a strategy for putting the trademark on the market and appropriate measures to strengthen the brand in the growth phase. I have conducted marketing research that helped me find out how the brand is perceived its current and potential customers and how the company managed to spread brand awareness. I also considered what the brand has a vision and the main objectives and I examined what are its strengths and weaknesses. Following the analysis of the information obtained I propose enterprise strategy in the form of marketing plan that includes specific tactical steps including their monetary value.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obchodní značka; strategie značky; vnímání značky; řízení značky; brand management; brand perception; brand strategy; marketing research; trademark Citace: ŠŤASTNÁ, Tereza. Strategie uvedení obchodní značky na trh. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32076