Název: Strategie uvedení obchodní značky na trh
Překlad názvu: Strategy introduction trademark on the market
Autoři: ŠŤASTNÁ, Tereza
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obchodní značka; strategie značky; vnímání značky; řízení značky; brand management; brand perception; brand strategy; marketing research; trademark
Citace: ŠŤASTNÁ, Tereza. Strategie uvedení obchodní značky na trh. České Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32076

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-187541


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-06-04, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet